Gå til innhold

Jeg tror dattera mi har falsk krupp :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haun er 20 mnd. Vært småforkjøla i noen dager, og har nå hes stemme, perioder med tung pust, hes hoste og lett feber...

Stakkar, hun gråt skikkelig akkurat. Ga en stikkpille. Også jeg som skal på nattevakt. Sambo har fått streng beskjed om å passe på og ringe legevakt om det blir værre... Uff, er redd han sover så tungt at han ikke hører om hun blir skikkelig dårlig... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min har hatt anfallet siden natt til lillejulaften nå og er enda ikke ferdig:(

be mannen ta med knøttet ut i natteluften om hun blir dårligere og om du har noe klesvask så kan du jo henge det opp på rommet hennes så lufta blir litt bløtere.

Skrevet

Huff, kan det vare så lenge, ja...

Jepp, mannen har fått klare instrukser! Det eneste som engster meg er hans tunge nattesøvn...

Skrevet

Kan du ikke ringe hjem til han innimellom? Skjønner du er engstelig, men det går helt sikkert bra.

Skrevet

Hes stemme og hes hoste er ikke egentlig typiske tegn på falsK krupp da det er ganske vanlig. MEN, hvis barnet begynner å hoste med en typisk bjeffende hoste (høres akkurat ut som en hund som bjeffer nesten) da er det snakk om falsk krupp..

Skrevet

Ja, det er litt bjeffelyd...

Skrevet

Det som er typisk for falsk krupp er at den oftest utvikkles av at feber stiger meget raskt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...