Gå til innhold

mannen min drar på fylletur

Anbefalte innlegg

Skrevet

med en gjeng han bare kjenner 1 i, akuratt den dagen vår lille gull gutt fyller 1år! turen har vært planlagt lenge,men nå oppdaget vi at det var på bursdagen til mini. jeg syns det er så dumt. hva hadde dere sagt..?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det måtte mannen selv bestemme, gitt. Min hadde blitt hjemme.

Men hva mener du med at dere akkurat oppdaget at det var på dagen til den lille? Har dere ikke fått dato før turen før nå? Da kan han vel bare takke nei?

Skrevet

han viste bare at det var første helga i feb.å nå så jeg på kalenderen at bursdagen var på en lørdag..

Skrevet

hehe... greit å sjekke sånt tidlig kanskje,,

Men hva om han foreslår for kameratene å flytte turen da, hvis han absolutt må fyllE?

Skrevet

jeg hadde nok sagt at jeg unner han denne turen, og at vi kan feire lillegutt dagen før eller noe sånt....

Skrevet

Hmm jeg hadde IKKE satt pris på om mannen min hadde reist bort på snuppas 1 årsdag.... Men så vet jeg at han aldri ville gjort d heller. Tror ikke han ville gått glipp av hennes første bursdag...

Har han lyst å dra og gå glipp av den lilles bursdag??

Skrevet

Småtten merker jo ikke at det er datoen alikevel, kan dere ikke feire dagen til barnet dagen før eller litt etter...

Skrevet

Jeg hadde blitt rimelig skuffa og forbanna hvis mannen min gjorde noe så dumt. Barnets første bursdag er viktigere enn en fylletur! Regner med at han hadde skjønt såpass selv også, og hadde ønsket å være med å feire bursdagen.

Skrevet

Ettersom barnet er såpass lite at det aldri kommer til å bety noe for barnet om far var der eller ikke den første bursdagen, så blir det litt opp til mannen din. Dersom det betyr mer for han å dra på fyllefest enn å være sammen med dere den dagen han fyller ett år, så gjør han det. Som noen andre nevner så kan dere jo feire dagen før eller noen dager etter ??

Skrevet

han skal ikke dra!! tjoho,nå ble jeg glad:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...