Gå til innhold

Nettopp hatt julebukker på døra =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Såååå koselig med to små som sang "på låven sitter nissen" =)

De fikk seg litt godis og gikk fornøyde videre =)

Mye bedre enn dette Halloween-tullet! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HÆ?? I dag.. Her (Bergen) går vi julebukk/nyttårsbukk nyttårsaften.. Men sikkert koselig å få noen i dag.. Gleder oss litt til nyttårsaften. Lillegutts første og bli morro og se hvordan han ser på de som har kledd seg ut og kommer på døren.. . Og ja, helt enig med deg at der er MYE bedre enn det Halloween tullet.. Heldigvis kom det ingen på Halloween til oss..

Skrevet

Å?

Alltid vært vant til å gå julebukk i romjula jeg =) Kanskje forskjell fra sted til sted =) (Østfold)

Skrevet

Åååå, jeg vil også ha besøk av søte barn som synger julesanger. Myyyyyyyyyyyye bedre enn haloween ja. Og i dag er en del av romjula og tid for julebukk på hedmarken også. "en skulle vøri 4 år i romjul`n, og kjint ei jinte som var næsten 5. Så skulle`n kledd seg ut med masker, og kømmi julbokk ått ett bæssmorhem"

Skrevet

Det ringte nettopp på døra her også, 3 søtenissejenter, flinke til å synge og alt det der MEN, jeg skulle virkelig ønske det var en AV knapp på ringeklokka vår, fordi de vekkte nemlig snuppa som nettopp var sovna, og nå står pappaen inne å prøver å få henne til å sove igjen...

Sorry ass, men jeg bare må : helvetteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!

Skrevet

Hadde også en gjeng her i ste. Kjempe kos =)

Skrevet

Her har det ikke vært noen.

Har tom laget istand 9 poser med appelsin og masse godis.

Men da kommer det jo ingen typisk *sukk*

Her på landet er der forresten vanlig å gå fra 3.dag jul og utover.

Spritbukken (for de voksne selvsagt), pleier å være litt nærmere nyttår

Skrevet

det er kanskje bare meg, men jeg er livredd julebukker....helt ærlig, blir varm inni meg bare jeg tenker på det jeg.

Så her er alt låst, jeg tør ikke lukke opp.....

men ble skikkelig skremt når jeg var liten, så det er noe det som sitter igjen, ville jeg tro...

og det er mange som ler av meg, for det er jo lissom ikke noe å være redd for..

Skrevet

Her var det nettopp to jenter som sang om barnet som ble født i Betlehem;-) De var så søte at, og fikk masse julegodis med seg på turen videre:-)

Veeeldig glad for at snuppa hadde sovna godt igjen, hun ble nemlig skremt av en bil som tuta akkurat idet hun holdt på å sovne, og hyyyylte:-( Første jeg tenkte når det ringte på, var åneeei, nå våkner hun igjen, men det gikk bra:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...