Gå til innhold

Amming..

vipsen*en av hver*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.. noen som har opplevd å ha hatt problemer med amming første gangen men gått fint andre gangen???? Jeg fikk ikke noe melk sist til min sønn, har så lyst å få det bedre til denne gangen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann!

jeg hadde samme problem som deg da jeg fikk sønnen min i oktober 06, ingen melk kom, eller jeg klarte å pumpe ut 5ml på det meste og det er jo ingenting:( og de dråpene kom først etter 4-5 uker med hard jobbing!

fikk en datter nå den 18 desember, og det viser seg og være veldig lite melk nå også, men det kommer mer nå enn sist.

legger lille tulla til så ofte som mulig, og pumper med elektrisk pumpe en gang daglig utenom. virker som det kommer mer og mer for hver dag, så jeg har fortsatt håp:=) gir henne tilegg, men denne gangen gir jeg kun med kopp, pga de på barsel sa at flasken ville ødelegge sugerefleksen til tulla, noe som etterhvert skjedde med lillegutt:(

har kjøpt ammete på helsekosten også, virker som dette hjelper litt også:=)

bare å krysse fingrene:)

masse lykke til med ammingen:=)

finnes foresten også en nesespray som er veldig god, husker ikke navnet, men spør jordmor:=)

vet om flere som ikke har fått melk første gang, men fått andre gang, så godt mulig melken vil strømme på hos deg:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...