pandabjørn Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Nå har Sander hatt diare mere eller mindre i 3 uker, det har kommet og gått, men i dag så har diaren tatt kaka tror sambo har skifta bleier 17 ganger !!! vi gir han blåbærsaft, men han er ikke så gira på å drikke den eller vann...ringte legevakta og der er det 3 timer ventetid, så vi får se ann hvordan det blir utover kvelden natten kanskje vi reiser innom i morra tidlig for da sa dama at det ikke er så mange der (somregel da) hva gir dere ungen deres når h*n har diare? Sander er 21 mnd..
pandabjørn Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 28. desember 2007 hmm ingen som har barn med diare??? det var rart.....
pandabjørn Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2007 synes det er merkelig at det bare er jeg som har barn med diare her inne??? siden det er så mange andre barn/voksne som har det viruset (som tydligvis ikke er her inne)
lille meg.. Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 lillemann her i gården har også diare,har det veldig ofte da,men ikke på samme måte som det har vært di siste ukene,og spesielt nå i rormjula,da har det vært oppkast også...vi gir han "alt"spesielt på drikkefronten,altså,vann,brus,juice,saft,bare han tar inne noe,og lar han spise sånt som potetgull o kjeks om han vil ha..men i går spiste han litt skive,og dagen før pølse,utover det har jeg ingen gode råd ang hva mankan gi for åstoppe diare...men er blåbærsaft stoppende?det er ikke avførende?husker legen sa til meg at noe blåbærgreier var stoppende mens noe annet var aførende...
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 har hatt det tidligere, da brukte vi sukkervann og det hjalp enormt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå