Gå til innhold

Vet dere hva eller?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter på snart 5mnd (den 6januar) har ikke sovet en eneste natt sammenhengende siden hun ble født, aldri noe skriking eller noe, men mat hver 3-6 time.

Jeg kalger for all del ikke over dette, men man blir jo litt trøtt av uavbrutt nattesøvn!

Men nå har hun fått grøt i hver kveld i snart 2 uker, og natt til igår sov hun i ett fra 20.30 - 07.00 og natt til i dag sov hun fra 19.00 til kl 10.00!!!

Jippi!!!!!!! Får krysse fingrene å håpe det fortsetter :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott =)

Jenta mi er 19 mnd, og har vel kanskje sovet 10 hele netter til nå. Og hun har bare blitt verre og verre, husker da hun bare våknet en gang om natten jeg.... mimre mimre.. =)

Skrevet

WoW!

Da hadde hun sikkert behov for det! Så deilig for dere :)

Skrevet

skal vi byttelåne litt eller? :P

Har ei her som snart er 2,5 år, og kan telle på 2 hender antall netter hun har sovet uten å våkne...

Skrevet

Åh, så utrolig deilig. Slik dere hadde det i starten var mini også. Var ikke noe skrikete eller grinete på natten i det hele tatt, bare krevde pupp hver ANNEN time. Det gjorde han forøvrig frem til han var 8 mnd, selvom han fikk grøt.... våkner litt enda (over 2 år).. så han har vel arvet min døgnrymte.. sen i seng og opp tidlig.. fungerer best med lite søvn..hihi ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...