Mockanin Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Selv har jeg disse... * få meg ny jobb som jeg forhåpentligvis vil trives med * bli en mere tålmodig mamma * få mere tid til meg selv * slutte med og ha støttemedlemskap på Sats * gå ned masse i vekt
nickoline og supermann Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Håper vi får mer tid til hverandre. At forholdet vårt kommer på gli igjen - er på god tur At vi alle holder oss friske Og av materielle goder ønsker jeg meg en ny Bulgaria tur.........drømmer om det hver dag nesten. Var så fint for Andreas der!
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 At vi alle holder oss friske og har det bra:) Ellers.... Ny garderobe Mer alenetid Ny jobb med normal arbeidstid og god lønn Få en piff til forholdet.
Skravlemamman Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 hmmmmmmmmm. jeg ønsker bare å bli lottomillionær - hverken mer eller mindre.......
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Fred på jord og ned i vekt ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå