* 5 om dagen * Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Er det noen som har mottatt gjeldsbrevet for våren? Jeg har ikke fått det, og det står på siden deres at det ble sendt 3 des. Synes det er lenge siden, og jeg burde vel hatt det nå?
Mammapudding Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Ja, det burde vært hos deg for en stund siden hvis det var sendt 3.des. Bestil et nytt på din side:)
* 5 om dagen * Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2007 ok, takk for svar, men om det skulle komme det første, kan jeg sende det inn, eller må jeg vente til jeg får det andre jeg bestiller?
Grorüd.. Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Jeg bare lurer på en ting.. Får dere gjeldsbrevet tilsendt hjem i postkassen? Jeg må til skolen for og hente jeg?????!!
* 5 om dagen * Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. desember 2007 ja, jeg får, men det er pga av at jeg tar ved nki.( nettbasert ) men fant noe inne på sidene til lånekassen : http://www.lanekassen.no/templates/Page____9933.aspx går jeg under denne beskrivelsen tro? Har fått bekreftet i høst, innvilga for våren 08 også...
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 Jeg slipper å signere nå jeg, får pengene på konto bare. Utbetaling er 4jan.
Grorüd.. Skrevet 28. desember 2007 #7 Skrevet 28. desember 2007 Åh, da er det vel fordi jeg går VGS at jeg må ned og hente det da.. Huff, synes de kunne tatt litt hensyn da, må dra nesten en time hver vei for og hente det gjeldsbrevet, og er avhengig av at samboeren min kan kjøre (jeg er ikke 18 enda så har ikke fått tatt lappen enda hehe, husker en diskusjon her om dagen om det og være avhengig av at typen må kjøre hit og dit ). De kunne liksom ha sendt det hjem når man har permisjon.. Ja ja...
* 5 om dagen * Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. desember 2007 litt ned på den siden som jeg kopierte inn i stad fra lånekassen,så tror jeg ikke at jeg bare kan vente på pengene, tror det er nki som ruger på gjeldsbrevet mitt, og at jeg kommer til å få det etter nyttår.....engang.... Elever på videregående skole og andre læresteder, er vel det jeg går under ville jeg tro?? eller hva tror dere ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå