Gå til innhold

Ingen sex på meg... Noen flere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nå i uke 26 og mannen min har gitt beskjed at han ikke klarer å ha sex med meg, nå som magen er blitt så stor. Han er redd for å skade babyen og han føler at barnet " kjenner" det vi holder på med. Så, jeg må visst belage meg på et godt halvår uten sånt no.... Noen andre som har en mann som føler det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe akkurat som om jeg skulle ha skrevet det selv jo:) disse mannfolka ;);)vi må jo bare tolerere det:)Samboern min sier akkurat som mannen din, nestn litt søtt, ålitt greit for min del, for jeg får så vondt for tiden der nede når vi har sex, aldri vært slik før, men ble sånn under svangerskapet, håper virkelig alt dette går over etter at jenta vår er kommet ut:)så vi kan få tilbake det herlige vi hadde;);)masse lykketil:) å husk du er ikke alene:):)vi er maaange:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Jeg er i uke 25 og vi har ikke tenkt til å stoppe å ha sex. Skade barnet kan alle jordmødre bekrefte at det kan han ikke gjøre. Det er ikke ofte det skjer her hjemme nå, men sex og orgasme er en fantastisk ting og selv om klumpeline begynner å bli ganske stor inne i magen min tror jeg hun unner det at pappa og mamma har det godt sammen. For det vil hun merke på stemningen mellom oss. Det er jo også mye annen nærhet som kan erstatte hygge i sengen, så man klarer seg nok også uten. Ville bare bekrefte at du må fortelle mannen din at han ikke kan skade barnet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Hos oss er det motsatt. Vi hekker veldig mye for tiden, selv om jeg ikke orker disse lange øktene, er det ganske ofte. Av en eller annen grunn, er jeg mer tent nå enn jeg har vært på lenge, og mannen min sier ikke nei takk =)

 

Ganske merkelig at det er slik, egentlig =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du,jeg er i uke 24 no å det er helt det samme her,mannen min synes det blir rart og klarer ikke å tenke på noe annet om vi prøver,å egentlig ikke jeg heller, vet det ikke skader men føles rart og tenker hu kjenne det å blir klemt. trur iallfall ikke at man skal tvinge igjenom ei akt, trur vi må vis respekt dær. men man kan jo ha sex på andre måter... det funker for oss. lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg hadde blødning i uke 6, var på ultralyd uken etter + 14 dager etter den igjen. Fikk klar beskjed om at vanlig samleie kunne ikke skade, men vi ble litt redde alikevell, for det var etter samleie at jeg fikk det. Så det tok sin tid etter det, men nå er jo den farlige perioden over, så hvorfor ikke mere sex nå? :-) Jeg har et sånn behov for nærhet i dette svangerskapet at det verker i kroppen:-( det er både av kos og sex, men det siste har det ikke blitt mye av nei:-( 7-8 ganger siden 3 sept, kan ikke si det er i overflod nei. Nærhet er det eneste forandringen som har blitt til meg i forhold til hormonene. Vi har snakket mye om det, og når det først blir, så blir det ikke på meg nei:-(

Vi har vært sammen i 1 1/2 år og jeg har alldri følt slik for noen mann tidligere, så det kan vel være en årsak også. Har vært sammen med en tidligere i 18 år og har 2 barn med ham, men dette er noe annet ja. På alle mulige måter:-) Vi koser mye i sofaen, senga og tar på hverandre når vi går forbi, men det blir liksom ikke nok til meg:-( De fleste mannfolka synes det blir for lite, for det er jo ofte at vi damer mister lysten når vi går gravid, men ikke denne gangen :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

noen menner er slik, må jo bare respektere det...det er jo godt meint, så fint at han viser så stor omsorg for babyen allerede...(du sa han var redd for å skade babyen) men dere kan jo gjøre andre sexuelle ting, trenger jo ikke absolutt putte den inn da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nå bare i uke 21 (mai klubben)

men vi har da sex, er så sinsykt kosete.

Blir ikke helt det samme som før, for jeg blir så lett sår (O.o)

Typen tivler på at han vil la seg skremme, men tiden vil vise.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 24 straks...og vi har sex av og til på en måte.. men jeg har ikke så veldig lyst bestandig..har litt problemer med at jeg føler meg lite atraktiv på en måte...uansett hvor mange og fine komplimanger den kjempe søte snille samboeren min gir meg,han syntes det stråler av meg og at jeg er flott som gravid...men jeg...bare ser meg selv i speilet med vom og store sprengte pupper!!!!!!!! blir på en måte ikke så yr av det jeg da.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er snart i uke 26,, jeg hadde veldig dårlig sex lyst i begynnelse pga kvalme og slikt. men etter hvert har det bygget seg opp til det "normale", vis jeg kan kalle det det. min mann har ikke sakt så mye, men han er nokk litt skeptisk han og.

synes selv det er litt skummelt når magen blir sikelig hard slik at man kjenner den lille kjempegodt, så regner med det blir mindre fremover til man er ferdig med svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite sex her og, men det har ikke med kjæresten å gjøre. Det er meg. Jeg blir utrolig sår og det er bare vondt å ha sex og lysten er helt borte til min samboer sin store fortvilelse. Nå er egentlig sexlysten min ganske liten generelt, men det er veldig frustrerende at den forsvinner helt nå... Gode tips hadde vært godt å få...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg er og i en fantastisk periode på sexfronten, bedre enn til vanlig i grunn - har vært sånn noen måneder nå - er i uke 25. var sånn i forrige svangerskap og.....

orker ikke så mye annet for tiden, men sex.... jo mer jo bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 26 og har ei vennine som også for april barn, Vi har vekslet erfaringer og følelser når det gjelder vår situasjon. Da hun fortalte meg akkurat om det samme problemet som dere. At mannen er redd for å skade barnet fortalte jeg dette til min kjæreste. Han lo høyt over det og sa at det bare var no tøys og tull. Har gutter lyst på "det"så skal ingen ting komme til hinder mente han,isåfall ikke når man har en fast partner. Jeg for så vidt er enig. Jeg tror at de bare sier det for å si en unskyldning. Det er min mening!! Jeg syns det skal være en viktig ting under svangerskapet. Om ikke akkurat ha samleie så fins det andre måter for sex...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei wiggity wack.

Det er ikke sikkert du liker denne komentaren, men det får bare bli sånn. Jeg undres egentlig på hvor gammel og hvor mange svangerskap du har vært igjennom? For det første så skal ingen bare legge seg til hvis guttene har lyst på "det" ! Slik skal ikke et samboerforhold være! Og for det andre så er ingen svangerskap likedan. Noen mister lysten på sex helt og andre sprenges av lyst, sånn er det bare! Så det er nok ingen "unnskyldning" nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex lysten min er på topp!! :) Har bare problemer med at magen er "i veien" Og at jeg ikke orker lange økter.. Samboeren min bekymrer seg ikke, og har ikke no problem med og ha sex med meg selvom magen er der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mistet sexlysten fullstendig, og klarer ikke å tvinge meg til en "kosestund", bare tanken gjør meg uvel...Slik var det forrige svangerskap også, og lysten kom ikke tilbake før etter seks mnd etter fødselen.Sånn er det bare, og jeg har verdens nydeligste samboer som har forståelse for dette, selv om han selvfølgelig blir frustrert!Men vi ser på premien for å gå sånn i ni mnd, og det er det verdt når som helst:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg anonym 13:58

 

Hmmm... for det første så har jeg på følelse at jeg har en litt større familie erfaringer en deg!!! Vet ikke hva slags menn de jentene her har,men jeg er i så fall ikke den typen som legger seg ned for at mannen har lyst. Og at de unnskylder seg med at de kan skade barnet tror jeg bare noe de sier. Fordi de rett å slett bare ikke orker å ha sex med DEG... JA,DEG!!! Tror du ikke at hvis de har lyst på sex at de faktisk ville hatt sex med deg???Og ikke unnskylder seg med at "jeg kan skade barnet".. Våkn opp da... hvis du har lyst på et nummer og har mannen din i huset så tar du da ikke frem hjelpemidler for å få en orgasme. Uansett om du er gravid eller ei... så det har desverre ikke noe med at "noen mister lysten på sex og andre sprenges av lyst,forstår du min lille venn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke hatt sex på en stund vi heller,men det har ikke noe med han å gjøre...jeg er så "heldig" at jeg har fått kjønnsvorter innvendig,så det gjør utrolig vondt...også kan vi ikke ligge å bare kose for det ville bare være slemt mot oss begge...jeg bobler snart over med sexlyst,men får ikke gjort stort med det...så de har bare å få fjernet det på sykehuset snart!!!pokkers henvises hit og dit før det skjer noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Tror ikke du kan si at du har større familie erfaringer enn meg nei " lille venn". Ser du er 29 år og er førstegangs fødende mens jeg er 36 og har 2 barn fra før og venter nr 3. Du får vel kanskje se ved et senere svangerskap om du kanskje mister lysten du også, så får du se hva de mener med det at de mister lysten:-) Det er nok ingen trøst for noen det du skriver at det er en "unnskyldning".Mange kan få utrolige tanker mens de går sånn enn at noen skal fortelle at typen ikke har lyst på dem. Tanker om at de kanskje har noen annen osv. Tror nok de her inne har mere enn nok å tenke på enn at de skal få slike ideer satt i hode. Du ser jo hvor mange som skriver anngående lystene, tror ikke de sitter å lyver nei. Vi får ha våre egne tanker alle sammen, men skriver du slike innlegg så må du å klare å få kommentarer på det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,da sier det jo litt...(at du er 36 og venter på barn nr 3) når det gjelder det jeg har skrevet!!Du virker veldig beskyttenes over det jeg har skrevet.Har du samme problem med typen din?? Jeg forstår kommentaren din, men forstår du min?? Jeg har også min mening og du har også din. La oss ha våre meninger og har du det problemet med typen din så føler jeg virkelig med deg. Ikke noe som er værre en at typen ikke vil ha sex med partneren sin. Så lykke til med typen og svangerskapet. Det ordner seg sikkert min "eldre venn":)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har lyst begge to, men nå er jeg helt sykemeldt med beskjed om å ta det med ro fordi jeg har så mange kynnere og legen er redd for at fødselen skal starte for tidlig hvis jeg ikke tar det med ro. Det har vært en demper på oss, siden vi vet at sex kan sette i gang en fødsel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vann123.

Dette er mitt 3 barn.Jeg har også mye kynnere, men tror ikke sex fører til at fødselen starter noe tidligere så tidlig i svangerskapet. Fikk ikke begynne på jobben igjen jeg eller på grunn av det, men hadde sexen gjordt det at fødselen kunne ha startet, så er det rart at legen/jordmor ikke sa noe om det. Hadde mye kynnere i mitt andre svangerskap også, men da gikk jeg 2 dager over termin. Men kroppen ordnet alt sammen selv den gangen når fødselen startet. Du må ikke være redd for å spørre om det anngående sex, det er bedre at du spørr:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj!!!

 

Her var det mange bombastiske innlegg der nen tydeligvis "vet" hvordan alle andre er eller bør være.... ;-)

Tror det meste er helt normalt her og for mange er dette med sex noe følsomt som lett blir påvirket både i den ene eller andre retningen.

Og alle kan vel skrive under på at et svangerskap er en ganske stor omveltning for de fleste? ;-)

Gutta må få lov til å reagere på forskjellige måter de også.

Det viktigste er nok at man er åpen om ting og gjør det man føler for.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med sex plager meg veldig.

Jeg har veldig lyst og det har han oxo men det største prob mitt er at jeg blir så sår:(

Har hatt soppinfeksjon og har brukt canesten er kvitt det nå,men sårheta gir seg ikke,brukte intimkrem uten at det hjalp noe særlig så leste jeg om ei som anbefalte 98% aloe vera gel og har prøvd det men det har ikke hjulpet noe særlig.

Prøvd med glidekrem under sex men det hjelper heller ikke!!!

Noen som har andre ideer?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har du prøvd en olje som heter intim eller noe sånt. Den typen finnes både i kapsler, olje og krem tror jeg. Du får kjøpt det på apoteket. Kapslene er for å få rette ph verdien i skjeden igjen, men oljen kan du prøve. ACO tvätt olja intim, er hele navnet som står på flasken. Veldig god olje, spør du meg:-) Jeg har ikke prøvd kremen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...