Gå til innhold

Avent sin babycall - håper mange svarer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har Avent sin babycall og kan gi meg en tilbakemelding på den?? Både positivt og negativt. Hun i butikken sa at den ikke fikk inn andre signaler, babycaller osv.. Stemmer det eller???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har den og har ikke opplevd at den har tatt inn andre signaler (har brukt den både hjemme og "borte"). Vi er stort sett fornøyd med den, men babydelen er veldig stor, og begge delene sluker batteri!

Begge delene har adapter, men bare foreldredelen har oppladbare batterier. Foreldredelen piper hvis den mister signalet, og begge delene får et rødt lys om det er lite batteri. Man kan justere sensitiviteten og det er kjempeflott syns jeg!

Nå kommer jeg ikke på mere, hverken positivt eller negativt :)

Skrevet

Vi har også Avent sin babycall, og vi er veldig fornøyd med den. Det eneste negative er når vi bruker den utendørs når Knerten sover i vogna. Kommer temperaturen under 10 pluss (noe som den ofte gjør her i Norge.......) så piper foreldredelen. Veldig irriterende, men vi løste problemet ved å legge temp-måleren inni en vott, eller å teipe den intil resten av babydelen.

Ellers så er jeg enig i at babydelen er veldig stor, og at begge delene sluker batteri. Vi bruker oppladbare batterier i babydelen også, selv om det stod at det ikke var anbefalt.......

Vi brukte dessuten natta-sangene mye i perioden da Knerten begynte å sove på eget rom.

Skrevet

Har vi tempraturmåler på den? Kan den spille nattasanger?? Har jeg ikke fått med meg! :D Kanskje vi ikke har samme type, Venter på lillegutt-har kommet? Er det en løs del,altså, som ikke kan tas av babydelen?

Nå ble jeg fryktelig nysgjerrig...:)

Vi kjøpte vår i sommer, og damen på butikken sa den var helt ny, så hun ville egentlig vi skulle kjøpe og teste akkurat denne.

Skrevet

Det må finnes forskjellige typer. Vi har ikke temperaturmåler eller sanger på vår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...