Gjest Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Gutten min på 7 mnd begynner plutselig å skjelve noen ganger... rister liksom, noen få sekunder, også går det over... virker ikke som det plager han, han er helt normal ellers... noen som vet hva dette er? Er det farlig?
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Vet ikke om det er normalt!!!!! min lille hadde det da han var nyfødt (vi var endnu på barsel) og han hadde lavt blodsukker. -men som sakt, aner ikke noget om dette!!!!
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Ville sjekket det hos lege. Tror ikke det er normalt... Men kan jo hende det er ufarlig, men ville uansett sjekka det så fort som mulig.... Lykke til
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Hmm,det kan være så mangt.Enten en frostrie,lavt blodsukker,epilepsi el.lign. Sannsynligvis er det helt ufarlig,men for sikkerhets skyld hadde jeg sjekket med legen om hva det evt kan være. Lykke til,det går nok helst bra skal du se:). Mvh
lengter daler ned i skjul... Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 er det store skjelvinger? eller bittesmå? gutten min på 5 mnd mnd skjelver også noen ganger... flere ganger da han har ligget på gulvet og vil komme opp, men da skal han oftest spise... hmmm.... kanskje han har hatt lavt blodsukker... har ikke tenkt på det. men da har det ikke vært over 4 timer siden sist han fikk mat.
Solitude Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 Ville ha tatt dette opp med en lege for sikkerhetens skyld
Guttemamma til tusen :) Skrevet 28. desember 2007 #7 Skrevet 28. desember 2007 rister han over hele kroppen, eller er det bare i et bein, lippa eller ei hånd? er det mens du tar på han, eller er det helt uprovosert?
Espoir Skrevet 28. desember 2007 #8 Skrevet 28. desember 2007 To av mine gjorde også det. den ene da han var ganske liten, opptil 3 mnd eller noe sånt, mens hun andre gjorde det når hun var fryktelig, fryktelig blid eller hvis hun så eller smakte noe ekkelt, da grøsset hun liksom, og det varte til hun var kanskje litt over ett år. Alt var ok med begge to
Økologisk_knekkebrød Skrevet 28. desember 2007 #9 Skrevet 28. desember 2007 Min grøsser også av og til. Noen sier gutter ofte gjør det når de tisser, men jeg har ikke sett noen sammenheng der.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 28. desember 2007 #10 Skrevet 28. desember 2007 hihi, min får sånne grøss når han tisser:o) det var venninna mi som fortalte det, og det stemmer faktis her:o)
Tommage♀♂ Skrevet 28. desember 2007 #11 Skrevet 28. desember 2007 Når de tisser ja, hehe, mange som skjelver da=) Gutten min fikk sånne skjelvinger før, når han slappet ekstra godt av eller holdt på å sovne. Skikkelig skjelving i hele kroppen! Jeg ble jo litt bekymret og sa det til helsesøster som kunne berolige meg med at det vra helt normalt, kun musklene som slapper av. Kan det være det?
OsloMor Skrevet 28. desember 2007 #12 Skrevet 28. desember 2007 He-he, det lurte jeg på med store-snuppa også, helt til søsteren min gjorde meg oppmerksom på at de ofte grøsser når de tisser. Og som andre her sier så skjer det ofte nettopp da, he-he:-0
ifie Skrevet 28. desember 2007 #13 Skrevet 28. desember 2007 Gutten min grøsser ganske ofte. Mulig han tisser, men med bleie er det vanskelig å se. Han grøsser hvertfal ikke når han tisser når han er naken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå