Katja Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Fikk nettopp sms fra ei veldig nær venninne, som hadde vært på ekstra UL i dag, pga at de mistenkte avvik hos fosteret. De fikk bekreftet i dag at fosteret er veldig sykt, og at prognosene er veldig dårlige. Venninne mi skriver at hun skal ta kontakt når hun orker. Jeg er så usikker på hva jeg bør gjøre. Jeg føler at jeg bør være der og støtte henne, samtidig som jeg vil respektere det om hun ikke vil snakke. Hvordan ville dere at jeg skulle oppført meg hvis det var dere som hadde sendt en slik melding?
3b@rnsmor-30* Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 ville sendt en koselig blomst eller no med et koselig kort om at du tenker på henne og er tilgjengelig. eller noe i den duren..
prekæs Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Du respekterer at hun ikke vil snakke. Hun snakker sikkert om dette med mannens sin eller andre nære. Derfor. Hold avstand.
Alba44 Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Jeg har mistet en gang og fikk da en liten bok av min sjef som heter "Ord om håp". Det varmet og trøstet. Så f.eks. en liten bok eller en blomst er mitt tips til deg. Sånn at hun vet at du tenker på henne.
Katja Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. desember 2007 Ikke så dumt! Må se hva jeg finner i morgen. Takker for tips! Huff, det er så innmari trist
mayaya Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 Min beste venninne mistet, og brukte da meg som en skanse for snakk om helt andre ting. Jeg lyttet og svarte, men var ikke den som tok opp ting først. Det kommer jo litt an på hvor nære man er og. Hun visste veldig godt at hun hadde meg der da. Men jeg hadde gitt en bok el no også ja
mayaya Skrevet 28. desember 2007 #7 Skrevet 28. desember 2007 ps. Det er jo litt vanskeligere egentlig, når det ikke er misting, men et foster som lever og er kjempesyk... Veldig trist da
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #8 Skrevet 28. desember 2007 Tror jeg hadde sagt at jeg var der for henne om dere er nære venner.Jeg synes også det er litt spesiellt når de ikke har mistet,men har et veldig sykt foster.Utrolig trist slikt:(
lenej :o) Skrevet 28. desember 2007 #9 Skrevet 28. desember 2007 huff, så trist? er hun langt på vei da? gi henne en fin blomst. det varmer
☆Anonymia☆ Skrevet 28. desember 2007 #10 Skrevet 28. desember 2007 huff så trist.. om hun ikke vil snakke så bør du respektere det.. er dere close? da kan du jo sende henne en oppmerksomhet,blomst eller noe slikt,å skrive et kort der du forteller henne at du er der for henne når som helst om hun vil snakke ? forferdelig situasjon..
Katja Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 28. desember 2007 Ja, vi er veldig close. Huff, er helt satt ut i kveld jeg. Tenker på henne hele tiden. I morgen er det egentlig meningen at hele familien skal og besøke henne, men hun orker neppe det. Merker at jeg nesten har dårlig samvittighet jeg nå, for at jeg sitter her med 2 friske unger, mens hennes baby i magen er veldig syk, og neppe vil leve...
Katja Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 28. desember 2007 lenej Hun er halvveis. Var halvveis på julaften, og snakket nesten ikke om annet. Snufs
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #13 Skrevet 28. desember 2007 Bare det å gjøre det klart at du er der for henne, når som helst, er det viktige:) Og selv om du skal holde avstand, sørg for at den ikke er for stor slik at du holder kontakt løpende, feks bare ved å sende en melding med noen dagers mellomrom:)
Gjest MMJ Skrevet 28. desember 2007 #14 Skrevet 28. desember 2007 Hadde kjøpt en stor bukett med tulipaner med forskjellige farger og lagt ved et kort som jeg skrev jeg var glad i henne og hun bare kunne kontakte meg når hun følte for det!!! Stakkars (((
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå