mimmitiltre Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 hei, har vaert saa j.. kvalm i det siste, men spesielt de siste 2 dagene. er i uke 39.. og foerstegangs.. andre som har det slik, eller som vet om det er normalt?? frister ikke med mat i det hele tatt...ikke en gang sjokolade el is, noe som er veldig ulike mine andre 'gravide' uker..kaster ikke opp, men foeler det er like ved, inniblant.. huff-slitsomt!!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Hei! Ja, jeg kjenner til d ja! Har ni dager igjen, er 4.gangsfødende. Blir lett kvalm, og er sliten nesten hele tida. Derfor bør vi også ta det med ro. Man blir også lettere kvalm når en er trøtt eller stressa! Da jeg var i fødsel m nr.2, var jeg veldig kvalm, hadde ikke vært d før. Orket ikke mat, selv om jordmoren maste hele tida at jeg skulle spise. I dag våknet jeg med vonde modningsrier, og da var jeg sulten og spiste frokost. Det er jo viktig å ha litt energi når en skal føde! Jeg har bakt sjokoladekjeks, men orker ikke å spise de! Det smaker bedre med mandariner eller litt salt mat, synes jeg. Eg.er jeg en skikkelig søtmoms! Men husk å ta m deg noe gndt til å ha etter fødselen, da pleier jeg å bli godtesjuk!
mimmitiltre Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2007 ok, takk for tipset:) syns ogsaa mandariner er kjempegodt i disse dager naar kvalmen er paa sitt verste..har snart spist meg igjennom 2 kasser:) slitsomt aa vaere kvalm .. kan jo lurer paa hvordan man skal faa energi til aa foede naar man saa vitt orker varere oppreist..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå