Gå til innhold

litt av en julegave.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei damer!

 

Jeg får gå rett på sak, jeg er en 3 barnsmor, minste jenta har nettopp fylt ett år og jeg bruker spiral. I dag tissa jeg på pinnen ;9 og ja da, jeg er en av 100 som blir gravid m spiral...

Er det noen her som også har blitt det, eller vet noe om det,om det er farlig eller om det øker faren for fosterskade og slike ting.

Jaja, fortsatt i sjokk, for det er en positiv test er vel sjelden feil? (Jeg bruker ingen medisiner)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi, oi, oi....

 

jeg vet ikke noe om det du lurer på!

 

vil bare ønske deg lykke til !!!

Skrevet

Gratulerer!!!

 

Svigerinnen min ble også gravid med spiral... Hun måtte operere ut spiralen og de var også redd for at spiralen skulle føre til spontanabort.... Men hun har en frisk og søt jente på 6 mnd nå da:-) Lykke til

Skrevet

Hentet fra lommelegen.no

 

. Hva gjør jeg hvis jeg blir gravid mens jeg har spiral? Det er viktig at du kontakter legen din med en gang hvis du tror at du er gravid. Hvis du ønsker å beholde barnet, fjerner legen spiralen din. Fosteret blir ikke skadet, hvis spiralen skulle bli liggende gjennom hele svangerskapet. Derimot øker risikoen for infeksjoner, spontanabort og for tidlig fødsel. Hvis du ønsker å ta en abort, fjernes spiralen under inngrepet. Da kan du også få satt inn en ny spiral samtidig

Skrevet

gratulerer (?).

Du må ihvertfall oppsøke lege snarest og jeg tror du må ta ut spiralen ja.

Er det kobber- eller hormonspiral?

Skrevet

Takk for alle svar,skal ring legen i morgen. Det er kobberspiral.

Selvom det ikke er planlagt og en del ting skulle d vært mer orden i(jeg studerer,så det er en økonomiske hensyn),men jeg tror nok vi beholder barnet.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...