Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 jeg skal ha med meg en veldig god vennine som jeg selv var med under hennes fødsel...sist jeg fødte var jeg enslig og derfor var søskenbarnet mitt med. Hun var en utrolig god støtte denne gang har jeg mann men er ikke trygg på at jeg vil føle meg trygg med bare han. Problemet er at det er ikke 100%sikkert at hu vennina mi kan bli med pga hun er alene med sine barn på 6 år og 6 mnd. Kan ikke garantere at hun får barnevakt kansje midt på natta. Kan jeg ha med meg 3 stk hvis jeg vil? Er redd for å ikke ha med ihvertfall en av doulaene mine:=) hehe Søskenbarnet mitt kan heller ikke garantere 100%for hun har baby på 4 mnd
Athina' Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Ja man kan ha med seg så mange man vil egentlig hvis det er plass og andre små hensyn selvsagt :-) Jeg skal ha med meg 2 pluss min datter på 12 som skal gå ut og inn og det var ingen problem :-)
mamma til 2 små:=) Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 oki:=) er ikke helt sikker på hvorfor men jeg synes det er litt flaut jeg:=)
Athina' Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Så fremt du har full tillitt til dem du har med er det en støtte for deg og ingen sjenanse. En fødsel er såpass tøff at det er godt å ha noen du stoler fullt og helt på og tro meg ingeting du gjør vil noen holde i mot deg. De vil også bare tenkte på det at det er faktisk en baby som blir født de er vitne til og det er stort for alle. Ikke noe å være flau over eller synes er flaut i allefall :-)
mamma til 2 små:=) Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Takk for det:=) hjalp meg litt der!
Leirha Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 Tro du kan ha med så mange du vil, så leneg de ikke forstyrrer de som er i arbeid. Ser ut til at jeg og skal ha med meg tre stk..og har aldri tenkt på at det ikke går.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 28. desember 2007 #7 Skrevet 28. desember 2007 På st.olavs er d bra med plass iallefall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå