Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Vet det er mange som har laget sånne tråder før meg, men lurer sånn på hva de som er 15-16uker på har lagt på seg? Jeg er drit redd for å legge for masse på meg, for jeg er altfor opptatt av hvordan jeg ser ut fra før av! Dette er pga noe som har skjedd tidligere. Akkurat nå føler jeg at jeg bare legger på meg og ingen kan se jeg har fått gravid mage.. jeg hadde gledet meg sånn til å få mage for da kunne jeg endelig gå med inntilsittende klær.. men neida den gikk ikke. jeg har altfor masse på sidene til det.. huff ble litt syting i tillegg her, men godt å få det ut.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Jeg gikk ned 6+6 kg de første ukene pga kvalme og oppkast. Nå er jeg jeg fortsatt 5 minus og har vært det i noen uker. Har heller ikke lagt på meg noe i jula. Er nå 15+2. Skal nevnes at jeg la på meg 15 kilo før jeg ble gravid pga alle hormonene ved prøverørsforsøkene vi var igjennom. Så har fortsatt 10 kg for mye i forhold til hva jeg veide før vi begynte med dette. Føler også at jeg ser feit ut, men merker at magen ikke går inn når jeg prøver å trekke den inn :-)
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Misunner deg som har tatt av jeg
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Er det ikke flere her som er 15-16uker på vei? kom igjen da er jo nyskjerrig
Lottes mamma Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 Er 17 uker på vei og har lagt på meg ca 1 kg. Føler ikke at jeg har noe særlig gravidmage enda - bare litt ekstra ribbefett:)
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #7 Skrevet 29. desember 2007 Jeg er bare 14+1 og har lagt på meg ca 1 kilo. Magen er synlig, men har litt ekstra på kroppen så føler meg igrunn ganske tjukk selv om magen egentlig begynner å få litt mer gravidform nå! Jeg er og livredd for å legge på meg masse, men så lenge en passer litt på legger vi vel ikke mer på oss enn det vi trenger.
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #8 Skrevet 29. desember 2007 I siste svangerskap hadde jeg lagt på meg 10 kg i uke 15 ser jeg nå.. (måtte jo finne fram det gamle helsekortet og sammenligne.) Nå er jeg 13 uker og har gått opp 1,5 kg. Jeg hadde akkurat gått ned til førgravid vekten når jeg ble gravid igjen. Denne gangen gjør jeg ikke samme feilen som sist. Det tok over et år å bli normal igjen. Nå trener jeg 3-4 ganger i uka, gjør yogaøvelser på dagene jeg ikke trener og spiser ikke noe usunt annet enn lørdag og spesielle anledninger. (okay, så er jeg mye kvalm også da, så jeg sliter litt med å få i meg nok) Det er så mye lettere å gli opp i vekt nå enn når man ikke er gravid. Klart man skal gå opp noe! Vær stolt av magen, de rundere hoftene og gigantpuppene:) har du mulighet til det burde du bruke klær som fremhever det! HI; jeg er sikker på at du er kjempefin og har fin mage, selv om du ikke ser det selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå