nickoline og supermann Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Har selv sagt lenge at hun kom til å bli drept. At hun ikke hadde mer beskyttelse forstår jeg ikke. Forbanna Musharaff og Al quida møkk!!!!!
prekæs Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Tror vel ikke at musharaf? er så veldig populær i al quaida kretser han heller. Ble ikke overrasket.
nickoline og supermann Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2007 Han er vel nestemann da.......... Synes disse begravelsene deres er så voldsomme også jeg....
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Ble ikke spesielt overrasket nei..... Det var vel egentlig mer ventet enn uventet. Det er jo ikke akkurat første attentatforsøket mot henne. Når hennes motstandere har et utall mennesker i sin krets som er villig til å bli martyrer ved å være selvmordsbombere er det neimen ikke lett å beskytte henne godt nok. Tragisk utfall.......
OsloMor Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 Nei og ja, trodde liksom ikke at de skulle tørre, men så feil kan man ta. Synes den Al qaida forklaringen er rimelig dårlig, synd for de menneskene i Pakistan som håper på demokrati.
Cat.68 Skrevet 28. desember 2007 #7 Skrevet 28. desember 2007 Nei ikke egentlig, det var vel igrunn ganske ventet, men det er forferdelig trist. Denne kvinnen hadde jeg stor tru på kunne være den løsningen Pakistan trengte. Håper det gode seirer til slutt!!
Gjest LindeOgWill Skrevet 28. desember 2007 #8 Skrevet 28. desember 2007 Ikke overrasket i det heletatt. Desverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå