Gå til innhold

Dere med flere barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket svangerskap synes dere var "verst"?

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det første!

Det tredje var definitivt det letteste...

Skrevet

Nr 2 var det beste, da var jeg opplagt og frisk. Med nr 1 hadde jeg lite jern og var mye deppa. Med nr 3 hadde jeg mye vondt i halebeinet, men humøret var på topp.

Skrevet

Jeg synes andre svangerskapet var det beste, var mere avslappet når jeg hadde vært igjennom det før.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nr 1-lett svangerskap

Nr 2- TUNGT svangerskap, bekkenløsning, og barn nr 1 rundt meg :o)

Skrevet

Det første var det fineste fordi det var fullt at forventninger og drømmer om alt jeg ønsket meg som jeg ikke visste hva var.

Skrevet

begge to gikk like greit for meg.

omtrent ikke noe kvalme, og kraftig bekkenløsning begge ganger...

Skrevet

Er 34 uker på vei med nr 2, og dette har vært verre enn det forrige... Bekkenløsningen har vært verre, og det har vært tungt å gå gravid når jeg er hjemme med førstemann på 2...

Skrevet

Syns det første var "verst" fordi jeg fik tidlig kraftig bekkenløsning, og husker at etter noen måneder med det så begynte jeg å bli litt fortvilet og var livredd for at det ikke skulle gå over etter fødselen. Så det var ikke bare fysisk tung men også psykiskt å være så bundet til hjemmet.

De to andre svangerskapene etter det hadde jeg også bekkenløsning men da viste jeg hva jeg gik til ;)

Skrevet

Det første var vel verst sånn egentlig. Var ung, ingen å "støtte" meg til, svangerskapsforgiftingen (fikk høre masse skremselspropaganda av familien til barnefaren) og bekkenløsning.

Når jeg 10 år etterpå ble gravid igjen var jeg mere moden, viste hva jeg ville, hadde ingen svigerfamilie som hang over meg, en mann som støttet meg 100 % og som engasjerte seg både i svangerskapet og i hvordan jeg hadde det.

Skrevet

Mitt første var helt greit, nr 2 verre med kvalme og lett bekkenløsning på slutten, og d siste var absolutt d verste med konstant kvalme i 4 mnd og bekkenløsning fra jeg var 4 mnd på vei.

Så d blir nok ikke flere barn på meg nei :o)

Skrevet

Tja, var egentlig ikke spesielt dårlig i noen av dem. Men, andre ganger var bekkenløsningen ille på slutten.

Skrevet

Nr.2

Pga bekkenløsning etter 2 mnd, hadde nr.1 rundt bena, nr.2 ville ikke feste seg så jeg var å snudde og fikk ikke ks, men lå den feil vei når fødsel var i gang ble det ks alikevel.. Masse stress og masse maserier og mindre søvn og gikk over tiden.

Skrevet

Andre!

Mye mer kvalm, og mye mer sliten siden jeg var i full jobb samtidig som jeg hadde en gutt på 1,5 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...