Gå til innhold

Noen som abonnerer på bladet mamma her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sendte inn den svarslippen via nettet for to uker siden, men har ikke fått noen form for bekreftelse (på mail) eller noe annet. Og i mellomtiden har det kommet ut et nytt blad tror jeg. Jeg har også sendt de en mail og spurt om de har fått bestillingen min, men heller ikke fått noe svar der.

Er de vanskelige der inne? Får man bekreftelse på bestillingen om abonnement? Eller har det skjedd en glipp fra dems side tro.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøvde også å abonnere på bladet over nettet, skule t.o.m.få en kokebok i velkomstgave.

Dette er vel 1 år siden e.l.så noe fungerer ikke der, for å si det sånn.Jeg også sendte mail og fikk heller ikke svar.Skikkelig dårlig greier!!

Kjøper mitt i løssalg nå, men skulle gjerne hatt bladet billigere og den kokeboken, he-he.

Skrevet

Det er for dårlig! Har sendt de enda en mail jeg nå, for sånne ting irriterer meg litt;) Jeg ringte til og med inn for 2 uker siden og snakket med dem, og sa da at jeg skulle fylle ut på nettet og sende inn.

Jeg ringer igjen om jeg ikke får svar, gir meg ikke på dårlig kundebehandling, hehe.

Skrevet

Ja, sendte inn en sånn slags slipp og fikk oriflame sminke. Har fått ett blad. men det tok litt tid før jeg fikk den sminken.

Skrevet

Åssen var sminken da? Det er den jeg også skal ha, men jeg skjønte på dama jeg snakka med at man fikk bladet og sminken samtidig, hmm.

Skrevet

Hm, det høres litt rart ut at de ikke tar i mot slike henvendelser, men kan være noen form for automatisk bestilling over nettet.

Hvertfall, er vanlig man får "tilleggsgaven" senere enn bladet når man har abonnert på et blad, men det kan hende at ditt abonnoment starter fra og med neste blad.

Skrevet

Så konklusjonen er at det funker å sende inn en faktisk slipp, mens over nettet går det dårlig.

Skjønt det er utrolig dårlig at de ikke kan svare på mail da!!!

Hils fra meg også da når du ringer til de Haldenjenta, he-he;-)

Skrevet

De er god Oslo mor, skal hilse jeg, hehehe:)

Men jeg synes det er rart at ho i telefonen ikke nevnte det, hvis det skulle være noe galt med den bestillingen på nettet, jeg sa jo til henne at jeg skulle gjøre det. Pluss at jeg har sendt de mail, til kundeservice. Dårlig at de ikke svarer der ihvertfall. Jeg skulle få fra neste blad, og det har kommet nytt blad nå :-S

Skrevet

Jeg har ikke prøvd den enda, men trengte det som var oppi der så jeg er godt fornøyd!! :) Bladet kom på døra, mens sminken kom i postkassa..

Skrevet

Sendte inn på nett bestilling av rom 1-2-3. To måneder etterpå kom første i posten, ganske irriterende å gå å vente:o)

Skrevet

Såpass ja. Dama jeg snakka med sa fra og med neste nummer, for jeg hadde nettopp kjøpt meg det nyeste bladet. Fader altså, irriterende at de ikke ka ta seg tid til å svare på en enkel mail.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...