Juicy med spirer! Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Fordi da skal jeg endelig til legen! Må finne ut av denne kroppe"dingsen" min.. Og på nyåret får jeg også bestillt time hos fotsoneterapeut! Jippi!!!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Det blir sikkert deilig å komme igang med undersøkelser. Man slapper gjerne litt mer av da. Men forbered deg på at det kan bli slitsomt. Lykke til!!!
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Hei Juicy! Ser ut som du sliter med det samme som meg.. jeg hadde IKM 4 nov og den 22 des. kom TR.. Veeeeeldig frustrerende!!! Fuglene vite når TR kommer neste gang.. huff...
Juicy med spirer! Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2007 Dollypopp: Det er ikke undersøkelser jeg skal igang med, men "hadde lyst" å ta en tur til legen for å sjekke div saker og ting. Vi har jo kun vært prøvere i litt over 5mnd så jeg er ikke "kvalifisert" til å starte undersøkelser ennå. Vil bare prate litt med henne, høre om det er noe jeg kan gjør + bare fortelle henne at vi prøver å bli gravide. Otilia: Skikkelig kjipt å vente ja! Første syklusen min var på 28 dager (jeg var kjempeglad og trodde jeg var ei av de med kort syklus) Andre syklusen var på 35 dager (og jeg var litt "deppa" siden jeg plutselig skulle ha så lang syklus) Hehe... Lite visste jeg om det jeg står oppi nå!! Lykke til på jakten på TR! Håper bare den kommer snart jeg, så kan jeg komme i gang med ny pp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå