mastermind Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Det er ikke enkelt å velge barnevogn... Iallefall ikke når du ikke har noen erfaringer fra før. Har lenge hatt lyst på citycross, men er skeptisk pga en stang i nærheten av hodet til barnet i sportsdelen når barnet ligger, og at det er lite fjøring i vognen siden det ikke er lufthjul. Har nå kommet til en løsning; classic sport, med citybag. Egentlig samme som citycrossen, men lufthjul, og noen hundrelapper billigere. Noen som har prøvd denne kombinasjonen, eller som har classic sport som sportsvogn som kan si noe om hvordan de opplever vognen? Noen som kan gi råd, eller forslag til andre vogner?
Eliise Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Han ingen erfaring med DEN emmaljungaen, da vi har edge duo vogna... Men generelt har jeg fått et inttrykk av at emmaljunga er mere solid og stødig enn en rekke andre. Men edge duoen er veldig tung, og tar stor plass. Uansett, vi var veldig fornøyd med emmaljunga =) Sorr at jeg ikke er til mere hjelp!
ALMA1 Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Vi å har edge duo,hadde det til førstemann og kjøpte det denne gang.Kansje litt tung,men du verden så stødig og god,og fin dah;) Alle vogner har vel sien pluss og minus sider...
kajfla Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 hvor mye betalte dere for edge duo vogna? og hvor kjøpte dere den? (norge/sverige)
Eliise Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 Betalte 7000 for snart 2 år siden. Og de selger vognen på stort sett de fleste babyutstyrs butikker jeg har vært på ;-) Ca 1000,- billigere i svergie så vidt jeg husker, så en tur dit lønner seg, dersom man har anledning til det!
mastermind Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. desember 2007 Takk for tips, men tror edgen blir for tung i lengden. Ingen med sportsvognen her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå