Espoir Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 ...sort bukse, sånn litt pyntet/dresaktig svart bukse som er ganske VID i beina, at den går rett ned og litt ut allerede oppe fra lårene og er nokså vid rundt anklene. Liksom som går nærmest rett nedover, og litt utover. Er det FRYKTELIG ut?
Sentralstøvsugeren Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Er ikke det greit da? Høres fint ut for meg iallefall!:)
Katja Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Hvis den er dressbukseaktig, så er jo det veldig in nå. Den androgyne stilen er på vei in nå, har jeg lest, hehe
Gjest Lille jenta mi Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Hot synes jeg...har en slik på meg...he he...;-) Men jeg må ha bukser som går ut i beina, hater når de er smale!
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Nå datt jeg av "in/ut" lasset for mange år siden (det skjedde noe rart der da jeg ble mor), men jeg troooor det er ganske ut. Jeg kjøpte en sånn dressbukse i 2003 og dro den på meg her forleden, men følte meg ganske ufiks. Buksene skal være ganske rette eller smale i beina nå, etter hva jeg har skjønt. Kan sikkert svare deg bedre når eldste har blitt tenåring, haha;-)
trønderbærta :) Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 Elsker slike bukser jeg:) hot hot
Espoir Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. desember 2007 Hm, litt ulike svar her, men flest som synes det er greit. den er litt lik denne her, ihvertfall i beinfasongen: http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=23337&productId=179152&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=
Mrs. Bouquet Skrevet 28. desember 2007 #9 Skrevet 28. desember 2007 Bladde fort i den nye H&M katalogen og såg overraskende mange slike bukser med den fasongen, også jeans.
Espoir Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 28. desember 2007 OK, da kan jeg kanskje bruke den uten å være fullstendig NOT, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå