Gå til innhold

Ang, hot eller not...Hva med..


Anbefalte innlegg

Skrevet

...sort bukse, sånn litt pyntet/dresaktig svart bukse som er ganske VID i beina, at den går rett ned og litt ut allerede oppe fra lårene og er nokså vid rundt anklene.

Liksom som går nærmest rett nedover, og litt utover.

 

Er det FRYKTELIG ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det greit da? Høres fint ut for meg iallefall!:):)

Skrevet

Hvis den er dressbukseaktig, så er jo det veldig in nå.

Den androgyne stilen er på vei in nå, har jeg lest, hehe

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

Hot synes jeg...har en slik på meg...he he...;-)

Men jeg må ha bukser som går ut i beina, hater når de er smale!

Skrevet

Nå datt jeg av "in/ut" lasset for mange år siden (det skjedde noe rart der da jeg ble mor), men jeg troooor det er ganske ut. Jeg kjøpte en sånn dressbukse i 2003 og dro den på meg her forleden, men følte meg ganske ufiks. Buksene skal være ganske rette eller smale i beina nå, etter hva jeg har skjønt.

Kan sikkert svare deg bedre når eldste har blitt tenåring, haha;-)

Skrevet

Elsker slike bukser jeg:) hot hot

Skrevet

Bladde fort i den nye H&M katalogen og såg overraskende mange slike bukser med den fasongen, også jeans.

Skrevet

OK, da kan jeg kanskje bruke den uten å være fullstendig NOT, hehe.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...