Gå til innhold

hvordan har dere med juni barn i magen det idag da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer.... :) Godt nyttår til dere alle..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HeiHei!

Jeg venter barn 2.juni tror jeg.. hehehe skal på ul neste fredag og kan hende jeg blir flyttet litt da.. formen er stort sett bra, sliter litt med matlysta,men kjenner at knøttet har det bra da , sparker og styrer der nede:-) du da?

Skrevet

Hei :o) Jeg skal ha 5. juni, har time til UL 8. januar, blir spennende å se om alt er ok der inne...Blir visst mer og mer "bekymret" jo nærmere vi kommer den datoen ;o)

Har det stort sett bra. Litt dalende sexlyst *kremt*...og det er jo litt kjedelig. Formen ellers er bra, men jeg er fortsatt litt kvalm...kommer og går veldig. Var ikke det da jeg gikk med jenta mi. Da ga det seg blankt ved 13 uker... Blir litt sliten av det til tider, og kjenner aaaav og til at det murrer i bekkenet (var tidvis sykemeldt fra ca halvveis i sv.skapet sist), men er mye mer aktiv med tanke på trening denne gangen, så håper å slippe unna den verste hjemmesittinga.. :o) Kjenner ofte bevegelser fra den lille i magen :o)))))

Begynner å glede meg skikkelig til å få en til! Er 17 uker og noen dager nå.

Skrevet

Joda,her står det kjempe flott til serru:) Har termin 27. juni og ultralyd 24. januar:) småen er kjempe aktiv,tro det eller ei:) Helt herlig rett og slett:)

Formen er fin,har bare dårlig samvittighet for at jeg ikke har trent på leeeeeeeenge.. flere måneder rett og slett.. så må ta å komme meg i gang og trene igjen:p

Hmm.. Eller.. Ikke helt fin.Er mye plaget med hodepine og det kommer av at jeg har vondt i skuldrene mine!+ at det kan komme fordi jeg er plaga med ryggen også.Hehe.. Men bortsett fra det,så er alt helt flott;p

Skrevet

Det går utrolig bra i grunn.Men syntes bare at tiden går så utroooooolig tregt..Gleder meg noe så inderlig til UL. Håper vi får vite kjønnet:)

Godt nyttår til deg også

Skrevet

Hei=)

Eg har det ganske bra! Kvalmen er vekke og mindre hodepine enn før. Men eg er ganske trøtt og sliten ennå. Håper det roer seg det også.

Har termin 11 juni og går og venter på ul time. Er så spent!

Godt nytt år=)

Skrevet

God jul og godt nyttår til dere alle!!

har termin den 14 juni,og skal til UL den 23 januar...gleder meg..

var veldig bekymret en stund pga store smerter,men nå igår kjente jeg litjbane for første gang...turte knapt røre meg i frykt for at det skulle bli "stille"...og i kveld kjente jeg det på nytt...deilig!!!

så nå går jeg kun å gleder meg til å se vidunderet og vite for sikkert at alt er bra... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...