connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Er nå 18+3 på vei, og formen er jammen veldig bra. Magen er virkelig kommet fram og mammaklærne er innkjøpt. Kvalmen er borte og jeg er sugen på mat støtt.... blir fort mett og fort sulten igjen. eneste lille minuset i boka er at jeg kjenner litt vondt i ryggen. Har aldri hatt bekkenløsning... så vet ikke om dette er starten på det. men må høre med legen min 14 januar. jobber 60% natt, og det funker greit fremdeles. selv om jeg er litt trøttere enn vanlig. Har fremdeles celleforandringer, men slapp unna operasjon i siste liten og sjekker det nå bare hver uke. Kjenner babyen hver dag og det er deilig. dere andre i uke 19??? åssen er det med dere?
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 er 19 uker i dag jeg da...har det egentlig helt fint, sliter litt med bekkenløsning til tider, men ellers så kan jeg ikke klage:) så i dag at navelen var begynt å komme ut og det er litt gøy..hehe..magen har begynt å komme nå..jippi...kjener ikke så mye spark enda, men trur jeg har kjent noen bobler, men vanskelig å forklare hva det er.. gleder meg bare videre i svangerskapet jeg også skal vi på ultralyd til onsdag:)
reddogglad Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Er 18+6 i dag. Formen er bra! Har vondt i skuldrene og vondt i ryggen ( jobber fulltid på kontor). Skal på ultralyd 030108. Gleder meg!! Hadde konisering i Januar og celleforandringene har kommet tilbake, men jeg skal bare ha en celleprøve etter fødselen igjen. Så rart at du må sjekke så ofte.. Jeg kjenner også babyen hver dag, og på julaften kunne kjærsten min kjenne det også Stas!
bullebull&gullegull Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Ligger rett ut på sofaen og har nettopp dyttet innpå 2 skolebrød! he he. Vi er visst like langt på vei vi! Er 18+3 jeg og i dag. Formen er i grunnen ganske bra. Bekkenet har ikke kranglet på 2 dager og det er i grunnen sinnsykt godt! Har en del vondt i magen, men etter en liten sjekk i dag så så alt sammen veldig bra ut. Så i dag koser vi oss litt ekstra på sofaen med tv og mye sukker i håp om at baby vil gi fra seg et lite spark...
kajfla Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 formen er fin nå. Begynner å få energien tilbake. Har ikke sovet middag i dag hehe. har heller ikke kastet opp på ca 2 uker, så dette ser lyst ut! Jobber på sykehjem(hver 3 helg) og merker det godt i ryggen etter en arbeidsdag. Ellers er alt topp. Begynner desverre å få søt suget tilbake, og det liker jeg dårlig .. :-( kjenner noe i magen, men vet ikke om det er spark eller bare at det vokser inni der..morkaka ligger forran, så må smøre meg med tålmodighet tror jeg. Skal på UL 3 jan. gleder meg!!
Piamor Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 Er i uke 19+1 i dag Stort sett i bra form, men blir utrolig fort sliten! Har vært delvis sykemeldt til nå, skal jobbe for fullt etter jul...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå