bibi5 Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Prøver å rydde litt i kjelleren og sitter her med en god del nesten ubrukte barneleker 1-3 år...Noen som har ideer til noen som trenger slikt nå etter jul? Har liksom ikke helt oversikten jeg...
Meg + 2 prinsesser Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Har du barn i barnehage? Barnehagen til lille her samler inn leker, klæs opsv et par ganger i året og sender til Russland, kjempe bra sak! Så nå blir det en real ryddings i skapet hennes, før vi sender en del nedover. Ellers så kanskje sykehus, Fretex eller andre bruktmarkeder? Hva med loppemarked?
AneB Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Frelsesarmeen trenger sånt hele året. De pakkene de har fått inn til jul i år, blir fordelt og brukt utover hele året. Er mange som ikke har råd til bursdagsgaver osv.
bibi5 Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2007 det var en tanke....tror jeg kjenner noen som samler til polen..... er litt trist å se alle de flotte lekene bare ligge.
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Eller et krisesenter. De barna som kommer inn på krisesentrene har som regel ikke med seg spesielt mye, heller ikke leker. De trenger hyggelige leker.
ano`num *17.03.10* Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 Eller andre typer mottak. Feks asyl.... Kan jo høre med helsesøster om hun vet av noen som trenger de. De har jo kontakt med alle småbarnsforeldre, og ikke alle er godt stilte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå