Baby Hilde Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Vi har prøvd med grøt to ganger nå, men minsten skjønner ikke at det er mat. Mater med skje, men han har det bare i munnen og spytter det ut etterhvert. Virker som han liker smaken. Noen som har gjort noe smart for å få disse små til å skjønne at det er mat de får?
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Høres normalt ut for meg. Det kommer etterhvert, vær tålmodig det er tross alt helt nytt for h¤n.
Gjest mphs Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Det er nok bare å prøve og prøve på nytt. Kan også prøve flere andre grøter eller velling på flaske som en overgang til fast føde..
Baby Hilde Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. desember 2007 Jeg har prøvd å få tak i velling, men det er kun for barn på 8 mnd... Han er jo bare 3 og en halv.. Kanskje jeg kan prøve å lage grøten så tynn at han klarer å drikke den ut fra flasken om jeg utvider hullet litt.. hmmm funker det tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå