Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Så har typen løyet for meg igjen. Rett før jul skulle vi på juleshopping, og han var innom banken. Vi fikk noen regninger som ikke var helt ventet, og gikk derfor litt i minus. Vi holder på å bygge hus og han fikk ordnet sånn at vi fikk litt penger fra byggelånet. Han ga meg 5000, og jeg trodde det var det beløpet han tok ut, helt til NÅ som jeg fant en kvittering på 11 000, fra banken. Penger ha tok ut samme dagen. Jeg blir så forbanna, han har hele tide sagt han tok ut 5000, hva faen har han brikt 6000 kroner på?!? Det var jo JEG som betalte for de gavene vi manglet, han handlet den han manglet til meg.. Blir så sint, såret, skuffet og lei meg... Jævla løgnaktige slummel!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Og nå blir den idioten sur på meg for at jeg ble sur!!!!!!!! Er det mulig å være så tett i pappen.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 haaaaaa... ikke lite dum du da:-) forteller heller hvor lite økonomisk ansvarlig du er fremfor at du skylder på han pinglepikken som må ta ut penger fra byggelånet:-) dustekjærring:-)
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Tre muligheter: dop, spill eller en annen dame han imponerer (Har han f.eks. vært mye borte med jobb o.l.?) Verste fall en kombinasjon av dette. LYKKE TIL!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Jeg er nok mer økonomisk enn du kjære kuken. Ikke dop, ikke spill og heller inge dame. han er bare på jobb og på huset. Det vet jeg for han er der med bla mine brødre, hver bidige dag. han er et økonimisk vrak ut av en annen verden, og har blitt tvangstrukket fra kontoen flere ganger. (noen han hadde fra før vi giftet oss)
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 hør her kjære surfitta mi.... Nå bør du rulle inn slapp-puppene dine å begynne med analyse av det økonomiske rotet du har stelt i stand for mannen din:-) Du minner om ei skikkelig glupsk kontrollfreak som må ha brødrene dine til å se etter mannen din når du mest sannsynlig sitter å trøstespiser bort trygda di på billig junkfood og andre usunne karbohydrater som sjokkis og Cola:-) Det er vel ikke min skyld at du / dere har stilt dere i en helt håpløs økonomsik situasjon!!! Dessuten har ikke jeg noe gjeld tjukka:-) ferdig nedbetalt hus og studielån for lengst:-) til og med hytte og båt!!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #7 Skrevet 28. desember 2007 takk for at du bretter ut om din økonomiske situasjone, den kan du forøvrig bare stappe langt opp i ræva di. hvem som ødelegger for hvem av mannen min og meg er vel ganske opplysende, men du klarer jo tydligvis ikke å lese. jeg drikker verken cola eller spiser særlig usunt, det at det dret seg i desember kommer av at vaskemaskinen ble ødelagt og vi kræsjet med bilen, så der har du den. hvorfor er du så nedlatende?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #8 Skrevet 28. desember 2007 Jeg nedlatende??? Hør her... ikke kan du vaske klær da du sikkert har pakket maskina full med drittklær og billigklær fra fretex.. At du attpåtil klager på at du har krasjet bilen forteller bare at du er uansvarlig i traffikken å burde vært fratatt både lappen og kontrollen på hjemmeøkonomien:-) I ditt tilfelle bure det faktisk vært overformynderi når du er så ut å kjøre at du prøver å legge skylda på meg at du er i en slik håpløs situasjon økonomisk:-) Tapere kaller jeg slike....
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #9 Skrevet 28. desember 2007 Han kan jo umulig være bare på jobben og med huset når han treng 6000kr til noe. Det må jo du også skjønne. Og i tillegg så må han holde det hemmelig for deg??hmmm..
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #10 Skrevet 28. desember 2007 joda ypperten,du kan forsvare deg, men blir det ikke litt i teiteste laget da du ikke holder deg innenfor sammenhengen i det hele tatt?
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #11 Skrevet 28. desember 2007 Han kan jo umulig være bare på jobben og med huset når han treng 6000kr til noe. Det må jo du også skjønne. Og i tillegg så må han holde det hemmelig for deg??hmmm..
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #12 Skrevet 28. desember 2007 Han trengte de ikke til noe, men han tok ut ellevetusen og ga meg halvparten. Jeg vet hva ha har brukt de på også, me det er ikke det som irriterer meg.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #13 Skrevet 28. desember 2007 Makan til frekkehet... gi meg skylda for at gubben din er et økonomisk vrak, at du ikke kan vaske klær samt uansvarlig i trafikken.... Hadde vi hatt steining som straff i Norge så burde slike som deg vært en av de første som ble steinet bare pga dumhet:-)
Patetica fåkksi Skrevet 28. desember 2007 #14 Skrevet 28. desember 2007 Men Yppert, delte de ut studielaan tidlig paa 50-tallet?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #15 Skrevet 28. desember 2007 hadde vi hatt steining i norge, så hadde det ihvertfall vært med småstein (det så jeg på otto jespersen i går)
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #17 Skrevet 28. desember 2007 Han bare tok dem ut for å ta dem ut da? Om han ikke trengte dem og ikke brukte dem kan han jo bare sette dem inn igjen.....? Anyways.. Han skulle gitt deg beskjed ja, da dere er 2 om lånet.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #18 Skrevet 28. desember 2007 De er brukt opp, på mat, julegaver (til meg bla) osv. Det er ikke det at jeg ville nektet han pegene, men han burde fortalt det til meg..
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #20 Skrevet 28. desember 2007 jasså.. her har du forlangt dyr julegave også klageer du på at gubben har tatt pengene av felles konto??? ikke rart at Norge er full av gjeldsofre..Djeeeezzzzeeeeezzzzz:-)
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #21 Skrevet 28. desember 2007 har ikke forlangt noen ting jeg, var faktisk min idè om å IKKE kjøpe noe til hverandre. Har hatt nok med å betale vaskemaskin og bilen HAN kjæsjet.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #22 Skrevet 28. desember 2007 Du burde virkelig skaffe deg nytt sexleketøy... denne pinglepikken din er det jo bare rot og kaos med:-) Kast ut dritten heller hvis han plager deg sånn:-)
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #25 Skrevet 28. desember 2007 Ja jeg selger slikt til folk som trenger det så bare si i fra om du treng noe. Men jeg vil heller råde deg til å kjøpe noe av det lekkre av det lekkreste undertøye jeg selger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå