Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Er nå 13+5 og har slitt i flere uke med at det er absolutt ingenting som frister å spise... Må tvinge i meg mat, men synes jo synd på den lille knotten :-( Noen andre som har det slik??
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Jeg og har det slik... Sluttet å spy og være kvalm for to uker siden, men har enda ikke lagt på meg det jeg har tatt av.... Aner ikke hva jeg skal gjøre for å få opp matlysta heller... Var hos lege i dag, og fikk høre hjertelyden, så tror ikke vi trenger å bekymre oss for den lille.. Den tar det den skal ha... Men for min del har jeg null energi... Og det er jo ikke noe særlig akkurat!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Ja, blir litt sånn at jeg går inn i butikken og bare tusler rundt uten noen plan... i dag har jeg kjøpt en del frukt (tenkte å lage fruktsalat), poteter (ovnsbake dem og ha en dipp til) og en pose chips. *ler* Ikke akkurat verdens sunneste mat, men orker ikke tanken på middager. Må være nioe momse mat :-)
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 hører ikke til her enda men, kjenner til det med matlysten er helt borte. spiser bare det mest nødvendige for å holde meg på føttene. er 11 uker på vei å har gått ned 6 kg nå på under en mnd. helt ulikt de andre to svangerskapene mine..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå