Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Kjente dere at huden var stram på magen, eller kom det overraskende på? Føles fortsatt som om jeg har endel plass, så lurer på hva jeg kan forvente
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Så klart er skinnet stramt.. Men de kom veldig overraskende.. Bare *poff* over natten.... Hadde de ikke torsdag da jeg gikk å la meg, smører alltid magen om kvelden, men fredagskveld når vi skulle legge oss, så sier sambo... "Tror du har fått noen strekkmerker" Og de har dessverre formert seg også.... Men smører fortsatt da, for tror ikke det blir verre av at huden er myk og smidig akkurat..
Trultemora er presseklar!! Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Tja.... Huden er jo stram, men ikke sprekkferdig stram liksom! Hos meg så kom de og over natta! Hadde de IKKE på fredag, men på lørdag da jeg våkna så hadde det jammen meg kommet 3 stk på venstre side!! Hjelper ikke å smøre ihvertfall.......
Astrid21 Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Jeg har fått litt strekkmerker..Men nå begynner de å forsvinne som smått..Er 39+6 idag=) Jordmoren min fortalte meg at det var hormoner i kroppen som lager strekkmerkene..Bare gå inn på jordmødrene på nrk.no, og se hun som fikk trillinger..Ikke et eneste ett på magen..Hehe..Noen er heldigere enn andre=S
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Begynnte å klø litt, noen små merker på sidene. Men men.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå