Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 jenta mi er 2 mnd og både jeg og far går hjemme. han kan ikke ut i arbeid med det første, så vi har vurdert at vi blir nødt til at jeg drar ut i arbeid. vi går begge på sosialpenger akkurat nå og har minimum med penger for og si det sånn. er jeg ond vist jeg drar fra datra mi og jobber??
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 vet ikke helt hva det vil si å gå på sosialpenger?? Hvorfor gjør dere det?? Og hvorfor kan du dra ut i jobb igjen, men ikke faren til barnet?? og du er jo selføgelig ikke ond hvis du drar på jobb!! Jeg har en på 2,5 mnd og jobber èn dag i uka bare for jeg ble lei av å sitte hjemme.. Har ingen problemer med å innrømme det ovenfor folk og føler meg heller ikke mye ond.....
Micca81 Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Jeg synes IKKE du er ond om du jobber. Du gjør det jo for å fø den lille familien din. Det er jo ingen ønske situasjon for en nybaktmor å måtte ut i jobb så tidlig, man vil gjerne være hos den lille. Jeg synes du virker som en god mor som gjør dette, jeg beundrer deg for pågangsmotet:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå