Lykkebarn og Mathilde Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 De siste dagene har virkelig temperamentet til snuppa kommet frem. Hun hviner og hyler når hun ikke får det som hun vil. Ganske slitsomt, men morsomt også. Tydelig at dette er en ny fase. Har noen av dere også samme erfaringer?? Jeg prøver å dytte det med temperamentet over på gubben. Han bare ler for vi vet begge veldig godt at det kommer fra meg, he he.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 hehe kjenner igjen det der ja! begynte vel for et par uker siden, hun hylte til når hun lå på gulvet i stua mens jeg var på kjøkkenet. Jeg skjønner jo selvsagt ingenting og går for å se til henne, der ligger hun på magen og spreller av sinne fordi en leke trillet fra henne hehe Veldig lett å høre når hun hyler pga trass.....og spesielt om vi tar fra henne en leke hun holder på med, da blir hun skikkelig sinna og borrer blikket i oss :-)
Bellen^2 Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Oh, ja! Kjenner godt til det der ja. Her sitter han gjerne i stolen sin, slår i bordet så det jomer etter og gauler så høyt han kan, stopper et par sekunder for å sjekke reaksjonen til meg og gubben (vi prøver desperat å holde maska og ikke begynne å le), og får han ikke det sånn han vil så prøver han igjen med samme leksa. Er han på gulvet er det hakket før han legger seg ned og sparker med armer og bein:) Jeg får høre at temperamentet er det eneste han har arvet fra meg:)
Millapril Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 hehe, kjenner godt igjen dette. Er jo litt søtt med dette temperamentet også. Erica hyler hvis vi tar fra henne noe eller sier nei til noe. Og hvis hun ikke når frem til lekene sine, blir det hyyyl! Dette må være noe de arver etter pappane eller??
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 31. desember 2007 #5 Skrevet 31. desember 2007 Her vet vi alt om temperament...alle som har møtt Mia vet vel om det. Hun er en liten kruttønne, og det kan bli litt utfordrende men også veldig moro. Vi trodde det kom fra meg, jeg er den mest hissige av oss, men nå har jeg fått høre av foreldre og søsken til gubben at han var så sinna da han var liten at ingen har noen gang møtt maken. Da så ;-) Jeg prøver å si "nei" til Mia for tiden, men det ser ikke ut som det trenger inn. Når jeg tenker meg om så trenger det ikke inn hos gubben heller, så da vet vi at det går i arv hehe ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå