Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Synes det er irriterende at så mange som stiller spørsmål og får svar, ikke gidder å gi noen form for respons på svaret de har fått! Ofte skriver jo folk svar som virkelig må ha tatt litt tid å skrive, for å hjelpe- og så gidder ikke de utakknemlige tøttene å si takk engang... Grinete i dag ja, men skjerp dere nå litt!
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Synes det virker som om de fleste takker fint for svarene de får jeg, noen ganger ser de kanskje ikke at de har fått svar eller de glemmer at de har skrevet innlegget eller andre grunner?? (husk å takke meg pent for svar nå da)
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Tenker ikke på de tilfellene der noen skriver et svar lenge etter at spørsmålet er blitt stilt. Og mener ikke svar på innlegg generelt- kun der folk ber om hjelp/råd. Så derfor trenger jeg heller ikke takke deg for svar- men er jo alltid hyggelig med respons uansett da, så takker gjerne:-)
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 bryr meg ikke sånn nevneverdig om jeg får et takk eller ikke men når d er sagt så syntes jeg d e veldig hyggelig å få et takk når jeg har svart noen.,. får liksom lyst å skrive "jo baare hyggelig" :DDD
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 skjønner:) den med takke meg for svar var bare en spøk da hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå