Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Klarer bare ikke holde meg unna når jeg vet det er sjokolade i huset.
*Super*Mamman* Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Ja, her og går sjokoladen ned på høykant, hehe.. Er jo bare jul en gang i året, ikke sant? Må vell få være lov til å kose seg litt ekstra da, thihi:)
lisstupp Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 nei ikke i det heletatt. Det er sunt å kose seg. havregrøt øg lefse kan man spise resten av året. Jula er kort lov å kose seg. dessuten er det det man spiser mellom nyttår og jul man legger på seg av ikke det man spiser mellom jul og nyttår. Fortsatt god jul
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Ikke dårlig samvittighet i det hele tatt Spiser så lite sjokolade, og godter til vanlig, så jeg koser meg med litt ekstra nå i juleuka - uten å tenke noe over det
Ella78 m/ A&M Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 Jeg burde sikkert ha hatt dårlig samvittighet, men det har jeg ikke. Masser av godis har jeg dyttet inn, men heldigvis har ikke vekta forandret seg noe enda, så da...
Anonym-74 med 3 små+ma Skrevet 29. desember 2007 #7 Skrevet 29. desember 2007 Nope!! Men d er vel ikke vekta man skal bekymre seg for.... Men alt sukkeret du selv og bebisen får i seg!! Ha et Godt Nytt år damer og kos dere Mvh
Mrs. icsi og småen Skrevet 29. desember 2007 #8 Skrevet 29. desember 2007 Sjokolade??? -nei takk! Har aldri spist så lite sjokolade og kaker som denne jula!! Orker ikke helt tanken på det enda.. Jeg som pleier å være omtrent avhengig av litt sjokolade hver dag... jaja jeg klager ikke.
mto2 Skrevet 29. desember 2007 #9 Skrevet 29. desember 2007 Jaaaaa. Er blitt heilt desperat etter sjokolade no som det er tilgang på det over alt. Gjev meg ikkje før skåla er tom.... Og julekaker like så. Innmari søtsjuk. Tenker på vekta, for veit kiloane er innmari vanskelege å bli kvitt seinare.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #10 Skrevet 29. desember 2007 Spiser sjokolade hele året,jeg.. og koser meg med det! Ingen dårlig samvittighet for det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå