drømme_mamma er gravid Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 vi har ikke vi har vært på 2 tidlige(private) ul, pga usikkerhet når jeg ble gravid (uregelemessig mens) og i uke 18 på off.sykehus tenkte at det får holde, så kan vi heller ha en ul til gode dersom de skulle bli nødvendig, har hørt at ikke alle er enig i at det er bra med mange ul i svangerskapet
mamma&urokråka Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Har bare vært på den ordinære ultralyden i uke 18 vi.. Har jo hatt lyst å se babyen mer, men har latt være for å beholde spenningen :-)
klumpen og gullet Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Vi har heller ikke vært på 3d, men vi har vært med i et forskningsprosjekt i regi av rikshospitalet, sånn at vi har vært på ultralyd en gan i måneden uansett. Veldig betryggende å gå så ofte.
BlåklokkaVest Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Har vært på 2 tidlige ul + den ordinære ul. Synes det er helt greit i grunnen.
Kjukka Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Hvorfor er det ikke bra med mange ul i svangerskapet? Jeg har nå vært på ultralyd hver 14. dag frem til uke 30, og hver uke etter det...
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 Nei, vi har heller ikke vært på 3d ul. Men har hatt mange "vanlige" ul.
♥Tullerusk♥ Skrevet 28. desember 2007 #7 Skrevet 28. desember 2007 Jeg var på tidlig UL i uke 12 og fikk et bilde i 3D..Litt artig egentlig...Men så ikke noe annet enn baby da...(ligger under mitt nick i albumene) Men viss du tenker sånn nå i rundt uke 28++ så har ikke vi tatt det...Men trenger heller ikke..Får masse UL frem til fødsel...Pga lite vekst på gutten vi har fra før og pga svangerskapforgiftning...Så får min mnd dose...=o) Men hadde vi ikke fått UL-oppfølging så hadde vi nok ikke tatt 3D heller...Koster mye synes jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå