Gå til innhold

noen her som ikke har vært på 3d ul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har ikke

vi har vært på 2 tidlige(private) ul, pga usikkerhet når jeg ble gravid (uregelemessig mens) og i uke 18 på off.sykehus

tenkte at det får holde, så kan vi heller ha en ul til gode dersom de skulle bli nødvendig, har hørt at ikke alle er enig i at det er bra med mange ul i svangerskapet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare vært på den ordinære ultralyden i uke 18 vi.. Har jo hatt lyst å se babyen mer, men har latt være for å beholde spenningen :-)

Skrevet

Vi har heller ikke vært på 3d, men vi har vært med i et forskningsprosjekt i regi av rikshospitalet, sånn at vi har vært på ultralyd en gan i måneden uansett. Veldig betryggende å gå så ofte.

Skrevet

Har vært på 2 tidlige ul + den ordinære ul. Synes det er helt greit i grunnen.

Skrevet

Hvorfor er det ikke bra med mange ul i svangerskapet? Jeg har nå vært på ultralyd hver 14. dag frem til uke 30, og hver uke etter det...

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Nei, vi har heller ikke vært på 3d ul. Men har hatt mange "vanlige" ul.

Skrevet

Jeg var på tidlig UL i uke 12 og fikk et bilde i 3D..Litt artig egentlig...Men så ikke noe annet enn baby da...(ligger under mitt nick i albumene)

Men viss du tenker sånn nå i rundt uke 28++ så har ikke vi tatt det...Men trenger heller ikke..Får masse UL frem til fødsel...Pga lite vekst på gutten vi har fra før og pga svangerskapforgiftning...Så får min mnd dose...=o)

Men hadde vi ikke fått UL-oppfølging så hadde vi nok ikke tatt 3D heller...Koster mye synes jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...