Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Jeg tror jeg har fått sopp,så kjøpte derfor Canesten mot sopp på apoteket i dag,og der fulgte med salve også,og en tablett.. Men d jeg lurer på er ,hvor lenge skal man smøre seg med den salven,og hvor mange ganger om dagen?????????
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 JEg smørte meg hver gang jeg var på do hjemme jeg. Blei kvitt det på ett døgn da. Med den engangspillen. Men smørte meg noen dager etterpå, just in case!!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Kan man ha sex når man holder på dette?
Har to herlige gutter! Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 du skal smøre til 3 dager etter symptomfri, men samboern din bør og ta en runde med smøring..best å vente til du er kvitt det.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 bør ikke smøre mer enn 5-7 dager på rad, da gjerne morgen middag og kveld. har det ikke forsvunnet da så kan man ha en 5-7 dager opphold for så nye 5-7 smøredager,
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 Men vist ikke samboer merker noen symtomer eller klør,er d vel ikke nødvendig at han smører seg???
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #7 Skrevet 28. desember 2007 Få samboer til å smøre seg, hvis ikke kan det ende med at du blir smittet igjen og igjen.... Vi er mere ømfintlige.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #8 Skrevet 28. desember 2007 Jo. Fordi han kan bære sopp på seg uten å merke det selv. Det tar ofte lengre tid før gutta merker noe til soppen. Å når du da blir kvitt din sopp å har sex med han så kan han smitte deg igjen. Å da har du en lei sirkel.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #9 Skrevet 28. desember 2007 bare for å nevne det... sopp er ikke smittsomt! selvsagt kan både du og sambo ha sopp og man må ikke få symtomer før det har gått en stund.. men, sopp/candida er IKKE smittsomt. det er ikke en seksuelt overførbar sykdom heller.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #10 Skrevet 29. desember 2007 Merkelig...for de sa noe annet på helsestasjonen da jeg var plaget med dette. hilsen anonym over deg.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #11 Skrevet 29. desember 2007 jeg smørte 3 ganger om dageni ca 5 dager + den tabletten, og står i pakka at samboer ikke trenger å ta så sant han ikke merker noe, så stemmer nok at det ikke er smittsomt
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #12 Skrevet 29. desember 2007 Les bruksanvisningen da vel - det er jo derfor det følger med. Stoler du mer på folk her inne enn produsentens anbefalinger?????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå