Gå til innhold

temp fall i dag:( da dukker mensen opp innen 2 dager

Anbefalte innlegg

Skrevet

der røk kjangsen, IKM om 2 dager, skulle hatt termin om 3 dager. dette ble ingen lykkelig jul:( Føler meg misslykket og ikke minst lei meg. det blir nok prøverør på oss om ca 4 mnd ja, for jeg kommer meg ingen vei nå. Det triste er at det er lite sannsynlig det vil hjelpe meg likevell:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff,så trist:(

Du har all grunn til å få lov å være lei deg nå! Sender en klem og øsnker deg masse lykke til! Selv om du skriver det er lite sannsynlig at det hjelper deg,så holder jeg en knapp på de prosentene som er igjen for at det kommer til å klaffe:):)

Skrevet

Der dukket mensen oppp som forventet, men likevell så vondt. hater dette opplegget:(

Skrevet

Heia tryne....:)

Så trist at tr dukket opp...er like skuffet selv hver gang og spesielt sist mnd når jeg testet positivt for så å teste negativt igjen...Vet at du har prøvd det meste, men har du prøvd homeopatmedisin spesielt tilpasset deg???

Blir ikke no baby på oss denne mnd heller...får ingen positive el-tester og tempen hopper så mye opp og ned at jeg gidder ikke registrere den inne på ff engang...

Du får ha godt nyttår iallefall og kose deg med dine kjære...Vi nyter sola her nede vi...:)

Stor klem fra Spania:)

Skrevet

Har prøvd det meste ja. går til akupunktør, det har jeg god effekt av. Klarer jeg ikke å bli gravid innen i sommerr så skal jeg prøve homøopat da vi skal flytte, det er ikke en akupunktør der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...