Gå til innhold

boblebad? trenger svar....

Bebis lucas08 venter en til

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

jeg skal på ferie i februar, til tyskland på 5 stjerners hotel og på rommet der er det er boblebad. er det farlig for meg å ta boblebad når jeg vil være i uke 24?

håper på svar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har hørt at gravide skal unngå å bade i vann som er varmere enn 37 grader. selv had jeg tatt mange badekarbad hjemme, men da har jeg hatt måler og sjekket at temp. ligger 37-38 grader. høyere temp. er ikke bra for barnet

du skal også unngå sauna

er selv 32 uker på vei

Skrevet

Grunnen til at mange mener en skal unngå boble bad, er pga det varme vannet inneholder masse bakterier som kan føre til infeksjoner i skjeden, + at boblene visst kan sette i gang en fødsel.. Ser mange er uenig om dette da..

Varmt vann er ikke farlig for bebin, den holder temperaturen nede inni magen...Blir ubehagelig for mor lenge før det blir det for bebin..

Skrevet

Jeg har boblebad hjemme, men bruker det ikke nå!

Det er mere bakterier i et boblebad på et hotel + at babyen kan bli stresses av "bråket" av boblene og fødselen kan starte.

Har spurt legen, han mener det ikke er noe problem å ta boblebad hjemme så lenge du ikke har blødninger og det ikke er fare for fortidlig fødsel.

Jeg ville ha ventet med boblebad på hotel hvis jeg var deg!

Det er mange som mener det ikke er farlig og mange som mener det motsatte. Men bare pga infeksjons faren ville jeg latt vær.

Det er så mye du kan finne på ellers i Tyskland.

Kos deg på ferie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...