klumpen og gullet Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Hurra hurra, kjærsten min fridde til meg på lille julaften! =) Fikk en vakker forlovelsesring med en stor diamant, og nå er jeg såååå lykkelig!
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Åh - så fint! Sikkert den beste julegaven du kunne ha fått=) Gratulerer til dere begge!! Mitt bryllup er fortsatt noe av det sterkeste og fineste jeg har opplevd i livet mitt, så du har mye å glede deg til.
Talie Skrevet 28. desember 2007 #7 Skrevet 28. desember 2007 Gratulere så mye.) Snufs...så romantisk. Det er noe sånt jeg også håpte på, men typen min er langt fra klar til det enda..sier han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå