Gå til innhold

Dere med ca 1/2 års gamle babyer;

Anbefalte innlegg

Skrevet

gir dere kun vann til noen av måltidene eller får de melk til alle?

Til middag i dag fikk lillegutt kun vann og drakk ca 50 ml i tillegg til middag og frukt.

Er spent på om han vil være mett like lenge etter dette måltidet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøver å gi min vann, men han bryter seg bare. Vil egentlig ikke ha flaske i det hele tatt. Men er vann vi gir her ihverfall.

Skrevet

Hun er bare litt over 5 mnd da, men svarer likevel:

Prøver å gi henne vann, men hun vil sjelden ha...men gir henne likevel etter hvert måltid så hun skal venne seg til d...

Gir henne et glass middag (4mnd glass) og hun blir sulten igjen og får mme etter ca en time/halvannen...

Skrevet

Ho får vann på tutteflaske som ho leiker med og får litt vann i seg gjennom dagen. Eg gir litt vann i midten av måltidet og litt etterpå. Ho er ikkje mett lenger på grunn av vannet, men spiser meir dersom ho får drikke midt i måltidet.

Skrevet

Jenta mi får et frukt måltid (1 beger), da får hun vann til, hun drikker ikke mye. Men hun drakk ikke mye om hun fikk mme heller. Og da cår det 2 1/2 time til neste måltid:)

Skrevet

Her er det bare morsmelk som gjelder. Har forsøkt vann og mat, men ikke populært ennå, ser det ut til... kun et par teskjeer med grøt om dagen - etterfulgt av pupp.

Skrevet

Gutten min, som nå har blitt sju mnd, får vann underveis i måltidene om han blir tørst, også får han pupp etter hvert måltid (ikke alltid han vil ha det) Han får også vann gjennom dagen hvis han blir tørst utenom pupp. Sånn har vi hatt det en god stund nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...