ano`num *17.03.10* Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Hvordan gjekk det? Like dårlige i begge? (Jeg var skikkelig dårlig, lå på gulvet i de første mnd`ene bla) Enn fødslene? For min del var det vondt og kjapt denne gangen. Vet ikke om jeg orker en til !! Hvordan er llivet med to små barn?
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Hadde en dødfødsel oktober 04 og ble gravid igjen i april 05. Det endte i SA, men ble da gravid med snupp i juni 05. Dødfødselen min var en gutt.. Var litt kvalm i det svangerskapet, men det var eneste plage. Med snupp sitt svangerskap var jeg DÅRLIG og spøy i ett sett. Hadde veldig bekkenløsning og. Ble gravid igjen da snupp var 10mnd gammel og har nå fått en liten gutt;) Det svangerskapet var som det første. Litt småkvalm som eneste plage!! Så for meg har det ikke hatt noe å si om det er tett eller ikke, tror jeg.. Men kjønnet ser ut til å ha noe å si for min del!! Jeg har nå en på 20mnd og en på 3uker. Livet er skikkelig hektisk om dagene... Men SÅ koselig. Snupp en kjempe opmerksom og veldig omtenktsom mot lillegutt, det går over all forventning. Men å komme seg ut av døra og å rekke en avtale er en utfordring. Men det går seg nok litt til etterhvert som vi får rutinen på det. Angrer ikke ennå hvertfall, hihi=)
Tommage♀♂ Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Er 16 mnd mellom mine 2, hadde bekkenplager i begge svangerskap. Ikke kvalm i første (jente), men kvalm med nr.2 (gutt). Pyton å føle at jeg ikke strakk til med frøkna mens jeg gikk høygravid! Livet med 2 små som begge er hjemme er travelt, ingen tvil om det. Har et hus som skal holdes noenlunde + en mann som er lite hjemme, så jeg er alene om det meste. Men jeg ville aldri ha bytta! Nå er minsten snart 9 mnd, og de begynner så smått å leke i lag. Jeg ler høyt når de ler sammen, for de er så utrolig søte! Åh, jeg elsker barna mine=)
Tommage♀♂ Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Glemte å si at fødslene var helt ok. Første var en drømmefødsel, kjapt og grei. Nr.2 var vondere og føltes mye lengre selv om den var like kjapp, men helt til å leve med=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå