Gå til innhold

Hihi, no har mamma25 driti seg ut med nicket (igjen)...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*fnis* er nok noen som driver ap med dere..men dere er jo så tette at dere ikke skjønner det=)

Skrevet

*tiiihii*

Nok en gang. Begynner å bli booooring..

Skrevet

Først kaller hun sitt ufødtebarn er liten jævel og deretter "glemmer" hun hvilket nick hun er.

Hun må jo ha det som plommen i egget, sover tio 12 og sitter deretter og chatter på dib med to, og kanskje flere, nick.

Stakkars fyr sier jeg bare...

Skrevet

ja, det ville virkelig vært for ille om noen skulle ha det for bra! Sove lenge, ha en hjelpsom mann, og til og med tid til å sitte på dib!! Også med flere nick da! Vi får trøste oss med at da fikk sikkert ikke mamma25 pakker av nissen i år, med sånn oppførsel.

Skrevet

Hva spiller det egentlig for rolle??

Skrevet

Det er sånne tråder som får meg til å lure på hva jeg gjør her. Dette er liksom "stor stas" - mens saker vedr. barnas ve og vel er "utdebbatert".

Skrevet

Jeg tror faktisk ikke det var henne. Jeg tror det finnes noen der inne som bevisst legger ut mindre viktige kommentarer under et annet nick for deretter nøre opp under "tabben" med sitt eget. Eneste moroa de har faktisk.

Skrevet

Har du byttet ut "hehe" med *fnis* nå etter at noen påpekte at det lignet veldig på det hun andre skriver?

Skrevet

Jada..............dette er gøy.

Det er nok RibbaHøne som har vært ute med lekene sine. Jeg har lagt det ut på skravle og venter på at hun skal motsi meg....................det kommer hun ikke til å gjøre................hehe.

Skrevet

Tredje gangen hva da?

Skrevet

Da må jeg nok få forsvare æren min her også, grunnen til at jeg ikke protesterte pronto er vel en blanding av at jeg har et liv utenom dib og at all denne spekuleringen til tider kan bli relativt festlig.

Aner virkelig ikke om vi "høres" like ut, men fiffig tenkt ut kjære sardin. Selv om du bommet litt med målet ditt så ser jeg ikke bort fra at du kan ha rett. Om hun er denne dalina eller ei er meg revnende likegyldig, jeg synes bare det er morsomt når folk tar så jævlig av her inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...