august baby:) Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 hei alle lyklige gravide:)i går var vi på ul og inni magen hos den lille så alt bra ut og jordmor mente det var ei lita jente:)er 18 uker på vei og har så lyst til og bare reise ut og begynne og shoppe masse rosa hehe noen andre som har begynt og shoppe litt?
sparkling74 Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Halloen dere, gratulerer vi er like langt og har også vært på UL i dag, samme beskjed, sannsynligvis ei lita jente. Herlig å se den folde hendene og sparke med beina. Har ikke shoppet enda nei, er vel litt overtroisk sånn, men vil ikke vente med alt heller for det er jo gøy men slitsomt å shoppe og så masse (overveldende) alt en "må" ha. Har fått en eske med avlagte klær etter min niese som jeg må lukte baby-lukt av av og til og smugtitte på he he.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 gratulere så mye.jeg er 25 uker jeg har heller ikke begynt å handle noe.men tror jeg må begynne snart... vet ikke hva det blir så det er litt vanskelig..!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå