Gjest Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 vi skal ha barnedåp den 20januar og sier at det tar seg ikke ut at jeg går i dressbukse og skjorte i min datters barnedåp, neida hun skal prakke på meg en alt for lien bunad....hærregud jeg er da 32år og bruker det jeg vil....!!!!!! Ble sur på henne og hun på meg!!! For et styr.....!!
ano`num *17.03.10* Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Huffda. Sammen med oss var det et annet par hvor hun gjekk i en "silkedress", mens vi andre mødrene hadde bunad. Må si jeg følte at det ble litt feil for hennes del. Men, vi er jo alle ulike....
MammatilNathalie☆septemberbaby Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 bunad skal jeg nå IKKE gå med i dåpen, tenk så stress når man skal amme da!!!
MammaTil2 Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Jeg hadde bunad i kirka, og skiftet etterpå. Kunne uansett ikke amme i kirka da, selv om jeg gjerne skulle gjort det :-P
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 Enhver må jo velge selv. Skjønner ikke helt hvordan du kan føle at det blir feil når det er en annens antrekk det er snakk om? Merkelig... Til HI; mora di kommer sikkert til å tenke seg om og innse hvor rart det er å skulle kle opp en voksen dame. Sikkert julestress eller noe:)
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #7 Skrevet 28. desember 2007 Hehe- selv hadde jeg følt meg velkledd og fin i dress, og glad for å slippe å se ut som ei budeie...Smaken er som baken gitt!
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 28. desember 2007 #8 Skrevet 28. desember 2007 Jeg gikk m bunad, gikk helt fint m ammingen d, men jeg har en bunad som er lett å åpne opp....alle de andre mødrene (d var 8 dåpsbarn) gikk også m bunad, og d overrasket meg litt...trodde flest mødre valgte noe annet, siden d som oftest er litt stress å amme m bunad... Gå m nett d du vil du, mamman til mathea 25.10.2007 Dressbukse og skjorte høres fint ut d Hadde bunaden min vært for liten hadde jeg ikke orket å gå m den!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå