Gå til innhold

dere som tar solarium eller har pleid å ta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan bør jeg legge opp solestrategien hvis jeg skal bli passe pen og gyllen før en fest.

La oss at jeg begynner ca. 1 uke før festen:

- Hvor ofte og hvor lenge hver gang?

- Og bruker man solkrem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Står tabeller i solariumene med anbefalte soltider.

Selv er jeg ganske mørk i huden fra før, og ligger ca 20 min.

I solstudioene finnes det automater med kremer du kan smøre deg med. Der finner du også kremer som gjør deg raskere og penere brun. Koster ca 20 kr. Får også kjøpt briller der.

=)

Skrevet

OK, takk.'men hvor mange ganger bør jeg regne med å ta på den uken da?

Skrevet

Hadde dette vært meg, måte jeg ha holdt på mange uker før det ble noen antydning til farge! :-) Blir ikke så veeldig brun, som du sikkert skjønner.

Sorry, dette ble et ikke-svar!

Skrevet

Du burde vel starte omtrent 14 dager før. Hvor mange ganger du må ta kommer jo litt an på om du blir fort brun eller ikke.

Tror jeg hadde tatt sol ca 20 min ventet 3 dager så tatt igjen 20 min og så tatt annenhver dag 20-30 min til ønsket brunfarge var oppnådd.

Skrevet

Jeg skal altså i et bryllup 12. januar.

Kanskje jeg skal begynne i morgen da?

Jeg blir også veldig sent brun, men jeg trenger ikke bli mer en bare litt sånn gyllen.

Sånn at de skjønner at jeg ikke er død liksom (ser ut som et vandrende lik. Råd mot ringer under øynene kan jo også mottas med stor takk).

Skrevet

kommer helt an på hudtypen din, jeg har veldig skandinavisk hud og begynte med ti min og nå tar jeg ca 25 minutter. jeg bruker ikke solkrem men man får kjøpt noe produkter du kan ha på huden i den kiosken på solsenteret.

Skrevet

Ikke bruk de kremene før du har fått litt farge. Hvis ikke så blir du rød som ei nyperose ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...