Gå til innhold

Noen spørsmål-...


Lykke82

Anbefalte innlegg

Dette er min første graviditet, og føler at man går en veldig spennende tid i møte. Har termin 6.september? Fler som har dette? Merker at søvnbehovet er større, og har ikke så mye overskudd.

Når har dere tenkt til å fortelle det?

Har tenkt til å bestille time hos fastlegen over nyttår, noen som vet hva som skjer på første timen?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei og gratulerer .) termin 3 sept jeg. dette er min andre, men er så lenge siden jeg fikk førstemann at det føles ut som første. er trøtt og sliten dagen lang jeg :( skal bestille legetime til uka, bare for å få bekrefta det :) på den første kontrollen som er rundt uke 10 tror jeg, blir du veid, tatt evt gynekolgisk undersøkelse, div spørsmål, blodprøve/urinprøve, magemål hvis ikke det er for tidlig, blir bestilt time til ul.. tror det er det som skjer, er litt usikker, lenge siden sist som sakt.. vet ikek helt når jeg skal fortelle det, blir vel nå det begynner å merkes, ikke kan skjules lenger.. kanskje rundt 12 uker, vet ikke helt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har 6 sept:) Har fra før en gutt på 13 mnd:) Merker ikke så mye enda, gjorde ikke d sist gang heller. .Kanskje litt murring. Hadde lite plager under hele svangerskapet, så jeg håper d blir sånn nå også :) Var veldig trøtt da,men..Åhh, gleder meg :) Har ikke tenkt å si noe med d første. I hverfall ikke hvis jeg er frisk, men kan vel være vanskelig å skjule hvis man blir dårlig, kvalme etc.

Vi går nok en veldig spennende tid i møte...D er bare å glede seg :) Fortsatt God Jul!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin 3 sept..med 3 mann;)

ja du har en spennende tid..du må bare huske på å pase godt på deg selv..

har tenkt å fortelle d i uke 12..men d er jo sååå lenge til hehe..d er allerede et par stk så vet d da..men jeg vet de holder tett:)

var myyye trøtt med de to andre..å lite overskudd..men er myyye bedre denne gang..men d er nok fordi jeg går på herbalife..får i meg mye vitaminer å d som kroppen trenger..å d merker jeg veldig godt denne gang:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...