Gå til innhold

Har toget gått?? Har jeg feil rutetabell??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde masse slim i går, slik som jeg bruker rundt EL. Var litt blodspor i slimet.

Etter mine beregninger skal jeg ikke ha EL før 2.januar og IKM 16.januar. For etter jeg tok ut spiralen har jeg hatt sykluser på 32 dager. Har da hatt EL-slim 14dager før IKM. Men nå stemmer da ikke dette.

Er toget gått for denne måneden nå??

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Så koselig å se deg her inne igjen!

Tror nok ikke toget har gått. Stort sett så får man EL siste dag med EL-slim eller dagen etter. Så kanskje du har EL i dag! Du burde ihvertfall ta en runde i dag for sikkerhetsskyld;) Og hvis du hadde EL i går kan det fortsatt hende at det klaffer, for egget lever jo stort sett et døgn.

Kan jo også hende at kroppen prøver å slippe et egg som ikke er modent, så du får EL 2. januar allikevel. Men jeg ville prøvd i dag uansett, så du ikke misser EL!

Masse lykke til!!!:)

Klem

Skrevet

Heisann Dremaer!!

Hvordan går det med deg da??

Her er mannen egentlig mest opptatt av å vente til april da, men ikke alltid han "husker" på å hoppe av. Jeg håper jo at det skal klaffe da, men.... he..he...

Hadde sex i går, så da får vi se. Skal holde på jevnt å trutt fram til IKM her tenker jeg. Lever i håpet.

Er jo ikke så lenge til april heller da. Regner med at det klaffer på første forsøk når han slutter å hoppe av i svingen i tide og utide...

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...