Venter på 3_de spire Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Jeg hadde masse slim i går, slik som jeg bruker rundt EL. Var litt blodspor i slimet. Etter mine beregninger skal jeg ikke ha EL før 2.januar og IKM 16.januar. For etter jeg tok ut spiralen har jeg hatt sykluser på 32 dager. Har da hatt EL-slim 14dager før IKM. Men nå stemmer da ikke dette. Er toget gått for denne måneden nå?? Klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Hei:) Så koselig å se deg her inne igjen! Tror nok ikke toget har gått. Stort sett så får man EL siste dag med EL-slim eller dagen etter. Så kanskje du har EL i dag! Du burde ihvertfall ta en runde i dag for sikkerhetsskyld;) Og hvis du hadde EL i går kan det fortsatt hende at det klaffer, for egget lever jo stort sett et døgn. Kan jo også hende at kroppen prøver å slippe et egg som ikke er modent, så du får EL 2. januar allikevel. Men jeg ville prøvd i dag uansett, så du ikke misser EL! Masse lykke til!!! Klem
Venter på 3_de spire Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2007 Heisann Dremaer!! Hvordan går det med deg da?? Her er mannen egentlig mest opptatt av å vente til april da, men ikke alltid han "husker" på å hoppe av. Jeg håper jo at det skal klaffe da, men.... he..he... Hadde sex i går, så da får vi se. Skal holde på jevnt å trutt fram til IKM her tenker jeg. Lever i håpet. Er jo ikke så lenge til april heller da. Regner med at det klaffer på første forsøk når han slutter å hoppe av i svingen i tide og utide... Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå