Gjest Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Husker deg fra Bli Gravid, osv... BRA MED DEG??? Herreguuuud, så moro... fortell fortell om hvordan det går =) =) =)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Jepp,hun skal ha i midten av august tror jeg:-)
Sussa85 - snart 2? Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 hehehhehehe... Heeeei du:D:D Stemmer bra det skjønner du... er i 9+1 i dag;) spennende greier... skal til første svangerskapskontroll 3 januar:D:D Trodde aldri det skulle gå..men jo da:D:D JIPPIII!!!!!!! Og det går ganske så supert med meg nå.. har hatt noen dager med litt mindre kvalme..så ting er bra;) Gått ned 4 kg..noe som også er bra! Så dette går riktig veien ja! Var til en tidlig ul i 5+5-6... Og fikk se hjertet som slo..fikk høre at det er stooor sjanse for at ting går bra når man ser hjertet slå så tidlig! Hvordan går det med deg da?.... Hadde du ett litt annet nick på bli gravid? Stoooooooooooore klemmer!
Sussa85 - snart 2? Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Jeg er litt usikker på termin enda:) men skal på ny ul i uke 12..så kanskje jeg får vite mer da;) En plass mellom 3-8 august tror jeg...
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Åååååååååååååååååååå, så spennende =) =) =) Gratulerer såååå mye altså. Ja jeg het vel Lahila en stund (mener jeg), om du husker det. Bare gled deg til alt fremover. Krysser fingrene for at alt går som det skal, og at du ligger med et lite nurk i armene dine i august engang. Gled deg til alle ultralyder dere skal på. Gled deg til alle spark og bevegelser fra den lille. Jeg var til og med glad selv om jeg var i dårlig form i starten, sååå glad var jeg... hihi. Håper du slipper alle store plager, osv. Ønsker deg og dine det beste fremover. Lykke lykke til med alt, og KOS dere masse masse. Vi snakkes jo ;-p Her er alt bra... termin om mindre enn 20 dager etter vi var prøvere en liten stund. Gruer meg veldig, men GLEDER meg jo og ;-p Klemmepå
Sussa85 - snart 2? Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 Så koslig å høre at det går bra;) Og jaaa.. jeg er kjempeglad selv om man har slike svangerskapsplager... hehe.. man overlever ALT for den lille! Og det starter fra den dagen babyen blir unnfanget.. ihvertfall for min del! Er veldig glad og letta etter prøving i 17-18 mnd.. laang ventetid.. Så svangerskapet går nok fort nok tenker jeg;) tihi! Lykke til med fødsel og alt! MANGE klemmer!
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #7 Skrevet 28. desember 2007 Hei Sussa ) Fikk høre de gode nyhetene her om dagen fra Emblamamma. Virkelig morsomt å se at det klaffer for andre som har hengt lenge på BliGravid ) Ønsker deg masse lykke til...det er så gøy å være gravid - en skikkelig berg og dalbane på godt og vondt ) Så sees vi på DiB - småtroll og skravle til sensommeren ) Pass godt på deg selv!!!!
Sussa85 - snart 2? Skrevet 29. desember 2007 #8 Skrevet 29. desember 2007 Heiaaa:) koslig... kommer ikke helt på deg nå i farta..men d kommer sikkert:) hehe.. er så lenge siden jeg har vært på bim nå..... Og tusen takk for lykkeønskninger! Ser du er på overtid! :D håper du får ett søtt nurk snart;) Pass på deg selv du og! Mange klemmer til dere begge!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå