Gå til innhold

kan hende jeg har sagt dette før.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men, sambo sa her om dagen om et vennepar av oss (som ble foreldre i går :) ) at det passer jo fint å få barn for de. De har jo ikke noe annet å gjøre på... Fikk han til å utdype det litt, og han mente da at det passet for de å få barn fordi de ikke reiser så mye, og når han vennen er hjemme fra jobb (de er kollegaer og reiser mye i jobben) så var han bare hjemme med damen og hunden. Så de hadde ikke noe liv utenom, og det var da det passet å få barn... vel hva kan man si?

Har også hintet litt jeg den siste tiden, uten at jeg har sagt noe spesielt, han vet hvor landet ligger. Han vil kjøpe Audi A6 stasjonsvogn, fordi stv. holder seg bedre i verdi (og audi er en kul bil. i motsetning til min lille KÅNEbil). Og sa så fint jeg; det blir ingen stasjonsvogn før jeg får noen unger å putte i den. (da bare smilte han)

Og i går sa han at han innimellom følte seg så gammel, datteren hans er nå 4 1/2. Og at han var klar over at han snart måtte få flere barn og sånn.. men da følte han seg bare enda eldre. Eg sa jo da at folk rundt oss begynte jo med unger og sånn nå, så jeg skjønte ikke hvorfor han følte seg gammel. Konklusjonen på den samtalen ble; at han snart må få flere barn, og han føler seg gammel fordi han har et litt stort barn, og det er kjipt at han ikke blir "ferdig" med unger før de kompisene hans som begynner nå.. siden han likevel må få flere barn med meg.

Måtte bare le jeg. For så fortvilelsen i øynene hans når han sa dette.

Men men, han er hvertfall mer klar på at det kanskje kan nærme seg noe. Uten at han har sagt det, og uten at jeg skal tolke for mye. Var han som tok opp temaet. og i dag fikk jeg se babybilder fra kollegaen på mms... og sambo er SÅÅÅÅ svak for både babyer og småbarn, så det er ikke noe problem.

Er nok hans tidligere erfaring som sitter hardt i. Jaja.. dette ble langt og rotete. Men jeg har smilt litt for meg selv det siste døgnet i hvertfall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhh så oppmuntrende da!!!

Koselig når man får slike "hint" tilbake. Nå begynner alle kameratene til min sambo og bli ferdige med antageligvis det siste kullet nå, så han henger veldig etter for å si det sånn (barnet han har fra før er nå over ti år!).. Tror han skjønner nå at han begynner å bli "gammel" han også og at det er på tide med fler.

Jeg har forresten kjørt rundt i A4 stv. i flere år nå jeg uten å ha bebiser å putte i den. Sambo har prøvd å overtale meg til å heller kjøpe en snerten sportsbil istedet, men jeg lever i håpet om at vi snart får bruk for plassen. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...