Gjest Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Jeg hadde med første og er nå gravid igjen,egentlig livredd for å gå gjennom denne graviditeten:(
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Jeg hadde svangerskapsforgiftning i første svangerskap, måtte starte fødselen en stund før termin, men det gikk helt fint andre gang. Ikke tegn til s f i det hele tatt. Man trenger absolutt ikke få det igjen selv om man har hatt det før.
Saftsuse 84 Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Jeg hadde symptomer på det i 1. svangerskap, men ble ikke noe ut av d.. I 2.svangerskap ble jeg skikkelig dårlig og måtte ligge lenge på sykehuset... Vi har prøvd i 1 år nå å bli gravide, og selv om jeg håper på en til, må jeg også si jeg er litt redd for å få dette igjen.. Men dene gagen er det med en annen mann, og jeg har hørt at det det mannen som bringer dette videre.. ?? Hvet ikke om det er sant men, for min del håper jeg d.... Lykke til
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Jeg leste at risikoen var lavere andre gang om det var samme mann igjen...,men jeg vet ikke hva som stemmer.De vet jo ikke hva det skyldes.Var også innlagt et par ganger noen dager før de satte igang fødselen.
Saftsuse 84 Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Man hvet jo veldig lite av hva det kan komme av... Har lest at forskere tror det kan komme av usunt kosthold/livsstil.. Mye sukker blandt annet... Jeg var jo helt hekta på sukkerting da jeg gikk gravid, jeg som synes det er fysj til vanlig. Du skal se d går bra Du får jo ekstra oppfølging
Saftsuse 84 Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 d er ganske mange som er innlakt for observasjon for slikt... Jeg måtte ligge der i 2 mnd.... Og jenta var bittelita da hun kom til verden, men sterk Fikk du konstatert at du hadde d? eller var d kun symptomer?? Var inne mange ganger før jeg fikk diagnosen for å kalle d d...
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #7 Skrevet 28. desember 2007 Ja,jeg fikk diagnosen-bodde 5 min unna sykehuset da så derfor ikke innlagt så mye.Hadde kjempehøyt blodtrykk på slutten og myyye protein i urinen,var hoven og hadde smerter øverst i magen.Ble satt igang. Tja...ikke godt å si hvorfor jeg fikk det,er en søtmoms til vanlig egentlig-men var flink under graviditeten. Lå du i ett i 2 mnd???Huff,det måtte være grusomt-men selvsagt gjør man det når det gjelder at de små og en selv skal ha det bra!Du hadde barn hjemme også da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå