Devil in disguise Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Dette blir vel som å banne i kirken ... men liker alle her inne pinnekjøtt ? Det er faktisk noe av det værste jeg får servert. Er det bare meg eller ???
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Bare lutefisk er værre hehe Synes det smaker helt jævelig! Er så glad for at jeg er oppvokst med ribbe og skinkestek på julaften.
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Syns egentlig ikke det var så gale helt til jeg fikk det servert når jeg var gravid og kvalm og kasta opp av alt. Etter det er jeg ikke så veldig begeistret for det heller. Jeg tar 2-3 bein og spiser som regel ikke opp alt. Er heller ikke noe glad i ribbe jeg. Det er så klisset og "vått" kjøtt. Jeg er sikkert litt rar. Men kalkun er himmelsk!!
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Pinnekjøtt er YÆKK..... det er forresten det meste av mat fra sau... (Gris er tingen for en "innlandsbonde" som meg...hehehe)
ano`num *17.03.10* Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Synest det er utrolig travelt å spise!! Ikke er det en favoritt på smak heller.... Egentlig. Men siden vi spiser det så sjelden blir det jo godt da. Er mer glad i ribbe.
Alba44 Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 Heller ikke så glad i det. Syns det smaker litt ull av alt fra sau....
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 28. desember 2007 #7 Skrevet 28. desember 2007 Jeg liker det godt ja, men sambo kan ikke fordra det da så da får ikke jeg spist det heller.. Ingen av middagsselskapene som lager det da eller jeg lager det ikke her hjemme kun te meg og poden liksom..
♥Snulder Skrevet 28. desember 2007 #8 Skrevet 28. desember 2007 Næææ er ikke glad i sau.... Spiser en liten pinne hvis jeg må.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå